کرونا ۲ خانواده دیگر کرمانشاهی را عزادار کرد

به گزارش ایرنا، «مهدی محمدی» روز دوشنبه افزود: هم‌اکنون ۱۹۸ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که از این تعداد، ۶۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۶ نفر آنها وخیم است.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۴۵ نفر شامل ۱۵ بیمار مثبت بستری و ۳۰ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۲۰ نفر بیشتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۶۸ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: ۱۰ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که در مقایسه با روز قبل تعداد آنها سه نفر کمتر است.

پنج شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پنج شهرستان این استان از روز شنبه ۱۳ آذر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند که شامل شهرستان‌های قصرشیرین، کنگاور، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب و دالاهو است و شهرستان‌های کرمانشاه، ‌هرسین، سنقر وکلیایی، پاوه، گیلانغرب، جوانرود، سرپل ذهاب، روانسر و صحنه هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید