کد خبر: 360542
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

چهارمین پرده از دوئل‌های فرهاد و جواد/ اخراج، انتقام و حسرت

به گزارش ایرنا، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز (چهارشنبه) با برگزاری هشت دیدار پیگیری می‌شود و در یکی از حساس‌ترین دیدارها استقلال باید در ورزشگاه آزادی از فولاد خوزستان پذیرایی کند. جدالی حساس بین ۲ تیم بالانشین که می‌تواند آبستن حوادث بسیار زیادی باشد.

این چهارمین دوئل بین فرهاد مجیدی و جواد نکونام هم خواهد بود. ۲ ستاره اسبق آبی‌ها که با یکدیگر مدت کوتاهی در تیم ملی و استقلال هم‌بازی بودند. در سه رویارویی پیشین شماره‌های ۶ و هفت شاهد بروز حوادث زیادی بودیم که در این گزارش به آنها اشاره‌ای خواهیم داشت.

پرده اول: نکونام ۲-۱ مجیدی (اخراج)

چهارمین روز از چهارمین ماه سال بود و اولین بازی بعد از شیوع ویروس کرونا که بعد از چند ماه به انجام می‌رسید. دیداری عقب افتاده از هفته هفدهم که در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شد. ابتدا استقلال با گل روزبه چشمی پیش افتاد اما گل‌های موسی کولیبالی و مجتبی نجاریان در دقایق ۲۷ و ۸۰ حکم به برتری تیم اهوازی داد. البته که این مسابقه به همین سادگی به اتمام نرسید. سیدمهدی سیدعلی در دقیقه ۴۵ علی کریمی را از زمین اخراج کرد. سپس فرهاد مجیدی به دلیل اعتراض به سمت سکوها تبعید شد و در ادامه عارف غلامی بود که در دقیقه ۶۵ با دریافت کار زرد دوم، تیم پایتخت‌نشین را ۹ نفره کرد. گل دوم تیم میزبان در زمانی زده شد که استقلال ۲ بازیکن کمتر داشت.

پرده دوم: مجیدی ۱-۰ نکونام (انتقام)

بازهم هفته هفدهم و این بار در لیگ بیستم. فرهاد مجیدی اولین حضور مجدد خود را در نیمکت استقلال تجربه می‌کرد. تیم او در دقیقه ۸۲ با پنالتی امیرارسلان مطهری از سد فولاد گذشت تا انتقام شکست فصل قبل گرفته شود. جواد نکونام نیز که به استقلال نباخته بود سرانجام در چهارمین مقابله تسلیم شد.

چهارمین پرده از دوئل‌های فرهاد و جواد/ اخراج، انتقام و حسرت

پرده سوم: نکونام ۰-۰ (۴-۲) مجیدی (حسرت)

فرهاد پس از شکست در فینال جام حذفی فصل قبل مقابل تراکتور این بار به اصفهان رفت تا ماموریت نیمه‌تمام خود را به اتمام برساند اما بازهم ناکام بود. جدال ۲ تیم در ۱۲۰ دقیقه گلی در بر نداشت و ضیافت پنالتی‌ها مشخص کننده تیم قهرمان بود. جایی که شاگردان نکونام موفق‌تر بودند و با نتیجه چهار بر ۲ به پیروزی رسیدند. وریا غفوری و مهدی‌پور برای استقلال و مهران موسوی، زبیر نیک‌نفس، ساسان انصاری و احمد عبدالله‌زاده برای تیم اهوازی موفق به گلزنی شدند. فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان نیز در گل کردن پنالتی‌های خود ناکام بودند تا بدین ترتیب سرخپوشان به عنوان قهرمانی برسند و نکونام از فرهاد سبقت بگیرد.

پرده چهارم: مجیدی ؟-؟ نکونام

و حالا چهارمین جدال رو در رو. هر ۲ در این فصل شکست ناپذیر بودند. تیم فرهاد صدرنشین است و فولاد با نکو که برگشته به دنبال رسیدن به جرگه مدعیان اصلی و چهار تیم نخست است. بدون تردید هر ۲ انگیزه‌های زیادی برای این مسابقه دارند. باید دید فرهاد دوباره دوئل را به تعادل می‌کشاند یا نکونام با مجیدی فاصله می‌اندازد. شاید هم شاهد اولین تساوی ۲ سرمربی باشیم.

چهارمین پرده از دوئل‌های فرهاد و جواد/ اخراج، انتقام و حسرت

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس