تعداد موارد مبتلا به امیکرون در کرمانشاه به ۱۹ نفر افزایش یافت

محمودرضا مرادی اظهار کرد: رنگ بندی کرونایی استان کرمانشاه بر اساس اعلام وزرات بهداشت بدون تغییر بوده و تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه به غیر از هرسین و کنگاور در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

وی افزود: شهرستان‌های هرسین و کنگاور نیز در شرایط زرد کرونایی قرار گرفته‌اند و مردم باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی تلقی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش تعداد موارد مبتلا به سویه امیکرون در استان، تصریح کرد: تاکنون ۱۹ مورد مبتلا به سویه کرونا امیکرون در استان کرمانشاه شناسایی شده است.

مرادی با اشاره به همسایگی ایران با کشور عراق و وجود مرزهای زمینی جهت تردد مسافر و ترانزیت کالا از طریق مرز پرویزخان قصرشیرین، خاطر نشان کرد: داشتن تست منفی کرونا و تزریق واکسن کرونا و همراه داشتن کارت واکسیناسیون کرونا برای ورود به کشور ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که تست کرونا آنها مثبت باشد مجوز ورود به کشور را نخواهند داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه قدرت انتشار و سرایت سویه کرونا امیکرون بسیار بیشتر از سویه‌های قبلی کرونا است، تاکید کرد: مردم باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و واکسیناسیون کرونا اهتمام بیشتری داشته باشند زیرا در غیر این صورت طی یک الی ۲ هفته آینده تعداد موارد مبتلا و بستری در استان کرمانشاه افزایش چشمگیری خواهد داشت.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید