کد خبر: 362217
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

حمید لولایی خاطراتش را در چهل‌تیکه ورق می‌زند

به گزارش ایرنا از روابط عمومی چهل تیکه سری پنجم این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی، از سه‌شنبه -۲۸ دی ۱۴۰۰- با پوراندخت مهیمن پیگیری می‌شود. بازیگر پیشکسوتی که از کودکی با تئاترهای مدرسه کار خودش را آغاز کرده است.

مخاطبان تلویزیون از سریال آینه تا نرگس با او خاطره دارند. در مأموریت آقای شادی و باغ گیلاس فصلِ دیگری از هنرمندی‌اش را به رخ می‌کشد.
در سام و نرگس و خداحافظ بچه بازی‌های متفاوتی از میهمن دیده‌ایم و در وضعیت سفید به تعبیرِ کارگردانش بسیار درخشیده است. او روی صندلیِ چهل‌تیکه حرف‌های شنیدنی زیادی از مادرانه‌هایی که در سینما و تلویزیون خلق کرده، دارد.

این برنامه تلویزیونی که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشور می‌پردازد در روز چهارشنب ۲۹ دی نیز میزبانِ مهدی فنونی‌زاده از فوتبالیست‌های پیشکسوت می‌شود. فنونی‌زاده از خاطراتش در تیم استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید. در کارنامه او قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا با تیم استقلال تهران دیده می‌شود.

فنونی‌زاده در این برنامه خاطراتی شنیدنی از دورانِ مختلف زندگی اش روایت می‌کند. خاطرات لحظاتی از زندگیِ این فوتبالیست قدیمی که مجموعه‌ای از اشک‌ها و لبخندها را برای مخاطب رقم می‌زند.
محمدرضا علیمردانی میزبانِ برنامه چهل تیکه، در برنامه‌ پنجشنبه و جمعه‌ این هفته پایِ صحبت‌های جالب و جذابِ یکی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون می‌نشیند.

بازیگری که قدیمی‌ها او را به نام آقای آبی و بعدها خشایار سریال زیر آسمان شهر می‌شناسند. البته او حتماً در این برنامه از رضا ژیان و حضورش در نمایشِ او صحبت خواهد کرد. از همکاری‌اش با سیاوش طهمورث و بهرام ابراهیمی خواهد گفت. اما شهرتِ او با سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش و سریال زیر آسمان شهر، رقم خورد.

او قرار است از خاطرات قدیمی و حالِ‌ خود بگوید؛ اتفاقاتی که شاید کسی تا به حال نشنیده و شنیدنِ آن از هر لحاظ جذابیت داشته باشد.
چهل تیکه سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۲۱ و تکرار هر برنامه روز بعدش ساعت ۲ بامداد، ساعت ۸ و ساعت ۱۴ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس