کد خبر: 362219
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

لغو بازی با استقلال؟ تابع قانون هستیم

به گزارش قم پرس مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم که به حق قهرمان نیم فصل شدند. استقلال تیم آماده، منظم و شکیلی است. این کار ما را سخت می‌کند. امیدوارم از بازی لیگ که جلوی این تیم خوب داشتیم درس گرفته باشیم و اشتباهاتمان را تکرار نکنیم و بازی خوبی انجام بدهیم. بازی حذفی است و حتماً باید یک تیم برنده شود. امیدوارم بازی پایاپایی انجام بدهیم و فردا کم اشتباه ترین مسابقه را داشته باشیم.

وی در خصوص ابتلای اعضای تیم استقلال به کرونا و احتمال لغو بازی فردا تاکید کرد: این را از شما شنیدم. باید دید قانون چه می‌گوید. ما تابع قانون هستیم. شاید این اتفاق برای ما هم می‌افتاد. یادم می‌آید پارسال این اتفاق برای ذوب آهن افتاد و بازی آنها برگزار شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره میزان شناختش از استقلال گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. باید از آن بازی درس بگیریم. سعی کردیم شناخت خوبی از استقلال به دست بیاوریم. برابر تیم‌های بزرگی چون استقلال حق اشتباه ندارید چون تنبیه می‌شوید.

حسینی در خصوص احتمال جدایی چند بازیکن پیکان و تقویت این تیم اظهار کرد: تیم‌های سازنده‌ای مثل پیکان همیشه این داستان را داشته‌اند بخصوص امسال چون تیم ما جوان‌تر و شاداب بوده است و فوتبال زنده و پویایی انجام می‌دهد. ولی باید دید سیاست باشگاه چیست. اعتقاد دارم امسال بهترین جا برای بازیکنان ما همین پیکان است. جابجا شدن بازیکن و احساسی تصمیم گرفتن می‌تواند خطرناک باشد. پیکان یک بستر مناسبی درست کرده است تا بازیکنان جوان قابلیتشان را نشان بدهند. بهترین جا برای بازیکنان پیکان همین تیم است.

وی درباره احتمال جدایی علی کوشکی از پیکان که این روزها خیلی از او صحبت می‌شود، تاکید کرد: نباید اینقدر صحبت شود. کوشکی تازه امسال دارد مدام بازی می‌کند و این روی عملکرد این جوان خوب تاثیر منفی می‌گذارد. او بازی قبل هم به خاطر صحبت‌هایی که درباره اش شد نتوانست کیفیت خوبی ارائه بدهد. بهترین جا برای علی کوشکی پیکان است و حالاحالاها باید کار کند تا کیفیتش را بالاتر ببرد.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه گفته می‌شود کیفیت لیگ در نیم فصل پایین بوده است، اظهار کرد: واقعاً نیم فصل سختی بود. تیم‌ها خوب دفاع کردن را یاد گرفته‌اند. در فوتبال دنیا هم کار سخت شده است و تیم‌ها به شدت هم را تحت فشار می‌گذارند ولی کیفیت زمین‌ها بسیار پایین آمده است. مسئولان باید یاد بگیرند برای بالا رفتن کیفیت زمین‌ها هزینه کنند. زمین خوب داشتن هزینه می‌خواهد که انگار مدیران ما نمی‌خواهند برای زمین خوب هزینه کنند.

وی درباره فشردگی مسابقات لیگ گفت: این فشردگی اجازه نمی‌دهد کار تاکتیکی کنیم ولی همه جای دنیا همین است. جاهای دیگر حتی از ما فشرده‌تر است. ما باید عادت کنیم و خودمان را به آنها برسانیم. دوران هفت روز یکبار بازی کردن گذشته است. باید خودمان را عادت بدهیم. بچه‌های خوب ما به خارج از کشور می‌روند که این هم اثر گذار است و نمی‌توانیم فوتبالیست خوب خارجی جذب کنیم. لیگ خوب و پویایی داشتیم. امیدوارم از نظر سخت افزاری و استادیوم هم چاره‌ای اندیشیده شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تصمیم لغو اردوهای خارجی برای تیم‌های لیگ برتری خاطرنشان کرد: فوتبالی که زمین تمرین و بازی خوب ندارد، نباید اردوی خارجی هم برود. این پول را برای زیر ساخت‌ها هزینه کنیم. وقتی زمین ندارید چرا باید به خارج بروید و اردو تشکیل بدهید.

حسینی در پایان در پاسخ به این سئوال که بازیکنان تیمش را روزی چند ساعت در اختیار دارد؟ گفت: ما مثل خارجی‌ها نیستیم و آنها از ما حرفه‌ای تر هستند. باشگاه‌های خارجی به خاطر امکاناتشان، زمان بیشتری بازیکنان را در اختیار دارند. ما روزی سه ساعت بازیکنان را در اختیار داریم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس