کد خبر: 362246
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مدیرکل مجامع، تشکل‌ ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ منصوب شد

به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در حکم محمد مهدی اسماعیلی خطاب به اسماعیل جانعلی پور آمده است: نظر به شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی و به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی، به موجب این حکم به سمت مدیر کل مجامع، تشکل ‌ها و فعالیت های فرهنگی منصوب می شوید.

امید است با بهره مندی از تجارب و آراء صاحبنظران و انگیزه و روحیه متعهدانه همکاران آن دفتر در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم موفق و موید باشید.

توجه به ماموریت های بین المللی آن دفتر در ترویج پیام انقلاب اسلامی و بهره مندی از ظرفیت های عظیم مردمی و دولتی در این مسیر و نیز توجه به مفاخر ملی اقوام و مذاهب و توجه به صنایع و محصولات فرهنگی از مهمترین وظایف جنابعالی در دوره تصدی این مسئولیت است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل جانعلی پور متولد ۱۳۵۸ است و از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی می توان به مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه ‌های عمومی کشور، قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن‌ های اسلامی دانش‌آموزان کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، جانشین اداره کل کتابخانه‌ های عمومی استان تهران، سرپرست اداره کل کتابخانه‌ های عمومی استان قزوین، مسئول اتحادیه انجمن ‌های اسلامی دانش آموزان گیلان ومسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث نمایندگی در گیلان اشاره کرد.

مدیرکل مجامع، تشکل‌ ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ منصوب شد

از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی جانعلی پور، عضو شورای فرهنگ عمومی استان های گیلان و قزوین، عضو انجمن کتابخانه ‌های عمومی استان های تهران، گیلان و قزوین، عضو شورای برنامه‌ ریزی و داور ۳ دوره از جشنواره‌ های ملی پایتخت کتاب ایران و روستاها و عشایر دوستدار کتاب، عضو شورای سیاستگذاری و دبیر اجرایی ۳ دوره جشنواره بین‌المللی کتابخوانی رضوی و عضو شورای برنامه ‌ریزی و دبیر اجرایی سومین دوره جشنواره بین‌المللی کارتون کتاب است.

پیش از این علی فریدونی عهده ‌دار این مسئولیت در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس