کد خبر: 362271
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بیانیه باشگاه ذوب‌آهن پس از شکست مقابل پرسپولیس

به گزارش قم پرس، امروز (دوشنبه) دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در قالب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور به مصاف یک دیگر رفتند. گاندوها در این دیدار با یک نمایش ضعیف تن به شکست سه بر صفر دادند و از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفتند.

از طرفی وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن به سرمربی‌گری مهدی تارتار در لیگ برتر هم مطلوب نیست و این تیم با کسب ۱۸ امتیاز در ۱۵ بازی نیم فصل اول رقابت‌ها را در جایگاه یازدهم به پایان رساند تا روزهای کابوس‌وار سبزپوشان ادامه داشته باشد. این نتایج برای تیمی که روزگاری در آسیا به یکه تازی می‌پرداخت به هیچ عنوان قابل قبول و قابل دفاع نبوده است.

از همین روی باشگاه ذوب آهن بیانیه‌ای صادر کرده است. در این بیانیه آمده است:

«هواداران بزرگوار و شریف باشگاه ذوب‌آهن؛ امروز تیم فوتبال ذوب آهن علیرغم همه تلاش‌هایی که مجموعه باشگاه از جمله هیأت مدیره، مدیرعامل، عوامل اجرایی و کادرفنی و بازیکنان کشیدندو حمایت‌های شما هواداران عزیز، شوربختانه از صعود به مرحله بعدی جام حذفی باز ماند، بدین‌وسیله ضمن ابراز تأسف عمیق از شکست تیم که قطعاً موجب تلخ‌کامی شما عزیزان و سرمایه‌های واقعی و ارزشمند باشگاه گردیده است از همه هواداران عزیز عذرخواهی نموده و امیدواریم که همچنان با استمرار همدلی، حمایت و تعامل شما عزیزان که در سرما و گرما و خوشحالی و غم حامی تیم و باشگاه محبوب خود بوده‌اید بتوانیم این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و با تقویت تیم فوتبال ذوب آهن و برنامه‌ریزی بهتر، باشگاه ذوب آهن را به جایگاهی درخور نام بلند و پرافتخارش برسانیم، تاریخ پرفراز و نشیب ذوب آهن کبیر طی نیم قرن کسب افتخار و تلاش برای اعتلای ورزش میهن مان روزهای تلخ و شیرین فراوانی به چشم دیده و به لطف خداوند و با حمایت شما عزیزان این روزها را پشت سرگذاشته و خواهد گذاشت و همه ما در کنار هم، برای روزهای بهتر خواهیم جنگید».

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس