کد خبر: 362277
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
دقیقی:

در مورد استقلال شفاف سازی شود قانون قابل تغییر است؟

به گزارش ایرنا، سعید دقیقی تاکید کرد: من احترام بسیاری به هواداران و علاقه مندان به باشگاه استقلال می گذارم اما این حق را برای باشگاه پیکان متصور هستیم که پیگیر لغو بازی خود باشیم.

وی ادامه داد: ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه نشست هماهنگی دو تیم برگزار شد و در آن زمان هیچ مطلبی در خصوص کرونا و ابتلای بازیکنان این تیم نبود، اما چند ساعت بعد شنیدیم که ۱۰ نفر قطعی و ۷ نفر نیز مشکوک هستند و برای همین بازی ما با استقلال لغو شد.

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: چطور می شود در عرض چند ساعت این تعداد به کرونا مبتلا بشوند. استقلال بازیکنانی دارد که می توانست از آنها استفاده کند اما تعجب می کنم که چرا با لغو بازی موافقت شد.

وی افزود: سال گذشته همین اتفاق برای باشگاه ذوب آهن افتاد اما آن بازی لغو نشد و در زمان مقرر برگزار گردید اما برای استقلال شرایط را عوض کردند و این گلایه را داریم که قانون باید برای همه یکسان باشد.

دقیقی تاکید کرد: آمار امروز کرونا در سطح کشور را ببینید و آن را با آمار استقلال مقایسه کنید. اگر آمار استقلال درست باشد در شرایط خیلی خطرناک هستیم اما درخواست داریم در این خصوص شفاف سازی شود تا همه در جریان امور قرار بگیرند.

وی به عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی اشاره کرد و یادآور شد: درخواست ما این است که ابعاد مختلف این ماجرا شفاف شود. پیکان تیم جوانی است و با بودجه کمی بسته شده و لغو این مسابقه با توجه به هزینه هایی که برای اسکان تیم بر عهده باشگاه بوده جبران ناپذیر است و باید پرسید چه کسی خسارت تیم ما را می دهد؟

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس