کد خبر: 362308
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

محکومیت پرسپولیس و استقلال از سوی فدراسیون فوتبال

به گزارش قم پرس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان ۹ رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد. آرای صادره به شرح زیر است:

با شکایت رضا کردان از باشگاه استقلال بابت مطالبه وجه سه میلیارد ریالی، باشگاه استقلال به پرداخت دویست میلیون ریال و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

با توجه به شکایت مهدی شریفی از باشگاه پرسپولیس بابت مطالبه وجه به مبلغ پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال، باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی در حق شاکی محکوم شد.

مهدی نیایش بابت مطالبه دو میلیارد ریالی از باشگاه ملوان بندرانزلی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و نهصد و چهل میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

شکایت مسعود ملکی از محمدمهدی قنبری به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و دویست و هفتاد میلیون ریالی، منجر به محکومیت قنبری به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی شد.

باشگاه ملی حفاری ایران بابت شکایت کوشا بختیاری زاده محکوم به پرداخت مبلغ دویست و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی در حق بختیاری زاده شد. ضمن اینکه مازیار فرخی پور خواهان مطالبه به مبلغ دویست و ده میلیون ریال شد که این مبلغ و هزینه دادرسی باید توسط باشگاه به وی پرداخت شود. همچنین باشگاه ملی حفاری محکوم به پرداخت سیصد میلیون ریال و هزینه دادرسی پیرو شکایت امین جعفری پور در حق وی شد.

علیرضا صرافان به دلیل مطالبه به مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال از باشگاه ایران جوان بوشهر شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت یکصد و پنجاه میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

علی حدادی فر بابت مطالبه سیصد و پانزده میلیون ریالی از باشگاه شهرداری بندرعباس شکایت کرد و باشگاه به پرداخت مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس