کد خبر: 362358
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز فعالیت کمیته بانوان و خانواده در سازمان فرهنگی شهرداری قم

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم از آغاز فعالیت کمیته بانوان و خانواده در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خبر داد و گفت: کمیته بانوان و خانواده در سازمان فرهنگی بیش از یک ماه است کار خود را آغاز کرده و کارگروه آموزش ذیل این کمیته و با محوریت فرهنگ شهروندی کار خود را آغاز کرده است

آغاز فعالیت کمیته بانوان و خانواده در سازمان فرهنگی شهرداری قم

به گزارش قم پرس:نرجس نیازمند در جلسه شورای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم که با حضور دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم برگزار شد، به ارتباط بین آموزش و مسائل فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه بانوان موضوع آموزش جایگاه مهمی را داشته و سازمان فرهنگی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است.

وی فعالیت‌های کارگروه بانوان در سازمان فرهنگی را موردتوجه قرارداد و افزود: پس از ایجاد کمیته بانوان و خانواده در شورای اسلامی شهر قم، این کمیته در سازمان فرهنگی بیش از یک ماه بوده کار خود را آغاز کرده و کارگروه آموزش ذیل این کمیته و با محوریت فرهنگ شهروندی مشغول فعالیت است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم، یکی از دغدغه‌های کمیته بانوان را آموزش فرهنگ شهروندی دانست و ابراز کرد: کارها در حوزه فرهنگی بسیار زیاد بوده و باید هرکدام مسئولیت بخشی را برعهده‌گرفته و کار را هدایت کنیم تا شاهد اتفاقی مؤثر و مثبت در این حوزه باشیم.

وی از رایزنی با آموزش ‌و پرورش، معاونت تبلیغی حوزه بخصوص حوزه بانوان خبر داد و تصریح کرد: بخش بانوان حوزه اعلام آمادگی برای همکاری در بخش آموزش فرهنگ شهروندی داشته و مساجد نیز آمادگی خود را اعلام کرده‌اند که برنامه ما ورود از طریق خانواده و کودکان است و اگر تولید محتوا در این بخش انجام شود می‌توانیم در فضای مجازی فعالیت خوبی داشته باشیم.

نیازمند ادامه داد: با همین روش فرهنگ ترافیک، پسماند و سایر موضوعات فرهنگ شهروندی آموزش داده می‌شود و مقررشده تولید محتوا از این طریق انجام‌شده و آموزش و پرورش کار را اجرایی کند، زیرا هدف‌ها مشترک بوده و سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی را ما انجام می‌دهیم.

وی نقش خانواده‌ها را موردتوجه قرارداد و مطرح کرد: از طریق خانواده و آموزش ‌و پرورش می‌توانیم در میان‌مدت به جایگاهی برسیم که برنامه‌های فرهنگی شهرداری اجرا شود اما نیاز داریم بودجه بخش آموزش فرهنگی را افزایش داده و به این موضوع اولویت بدهیم.***/ن

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید