کد خبر: 362379
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری کمیسیون موارد خاص در دبیرخانه مدارس علوم دینی اهل سنت

به گزارش قم پرس، پیش از ظهر امروز کمیسیون موارد خاص این شورا با حضور حجت الاسلام لطفیان دبیر شورا، مولوی عبدالصمد ساداتی، شیخ عبدالکریم محمدی، ماموستا محمدامین راستی، شیخ عبدالعزیز حنیفی و برخی از مسئولین دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی برگزار شد.

در این نشست هر یک اعضا به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون موضوعات مطرح شده در این کمیسیون پرداخته و مسائل و مشکلات علمی طلاب، روحانیون و علمای اهل سنت کشور را برای تصمیم گیری در کمیسیون مطرح نمودند.

اعضای این کمیسیون در بخشی از این نشست که به علت شیوع بیماری کرونا در بستر فضای مجازی برگزار گردید بر اهمیت جایگاه علمی دبیرخانه و مدارس علوم دینی اهل سنت تاکید و متذکر شدند در صدور مدارک حتماً به احراز شرایط علمی افراد توجه ویژه صورت پذیرد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر علمی و پژوهشی طلاب و اساتید باشیم.

بر اساس این گزارش در نشست امروز به مسائلی از جمله مشکل کبر سن در پذیرش تعدادی از طلاب، نحوه احراز صلاحیت علمی و شرایط صدور مدرک تعدادی از خبرگان علمی اهل سنت محاسن و معایب تبدیل مدارک استخدامی به مدارک علمی، پرداخته شد.

در پایان این نشست مجازی حجت الاسلام لطفیان ضمن تشکر از حضور فعال اعضای محترم کمیسیون موارد خاص، بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به امور آموزشی طلاب در مدارس علوم دینی و همچنین اطلاع رسانی مطلوب در خصوص تشکیل جلسات کمیسیون موارد خاص و شورای آموزش با هدف طرح، بررسی و رفع مشکلات آموزشی و تحصیلی طلاب و اساتید مدارس علوم دینی اهل سنت تاکید کرد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید