ثبت یک فوتی کرونایی پس از ۹ روز در استان قزوین

منوچهر حبیبی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر ۸۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که آمار به نسبت خوبی است.

حبیبی با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان قزوین در وضعیت آبی هستند، بیان کرد: هم اکنون متأسفانه حال ۸ نفر از بیماران مناسب نیست.

وی با بیان اینکه پس از ۹ روز در استان قزوین یک بیمار بر اثر ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داد، اضافه کرد: متأسفانه از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز ۲ هزار و ۶۸۵ نفر بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: ۹۴ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان حداقل یک دوز و ۸۴ درصد نیز هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند اما میزان دریافت دوز سوم حدود ۲۰ درصد است.

وی افزود: در تمام پایگاه‌های تزریق واکسن، انواع واکسن‌های داخلی و خارجی و متنوع موجود است و متقاضیان به اختیار خود می‌توانند نوع واکسن را انتخاب کنند و هیچ‌گونه کمبود و محدودیتی نیز در این خصوص وجود ندارد.

حبیبی با اشاره به توصیه متخصصین در خصوص تزریق دوز سوم واکسن تأکید کرد: هم استانی‌های عزیز قزوین در خصوص تزریق دوز سوم واکسن اقدام و همکاری لازم را داشته باشند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید