کد خبر: 362541
۰
۰
نسخه چاپی

تجربه موفق قم در خدمات‌دهی به مسافران در زمان‌های اوج سفر و زیارت

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: تجربیات خوبی طی سال‌های گذشته در قم کسب‌شده كه خروجی آن نشان می‌دهد چگونه می‌توان با هم‌افزایی بهترین خدمات به شهروندان و زائران در ایام اوج گردش و زیارت ارائه شود.

تجربه موفق قم در خدمات‌دهی به مسافران در زمان‌های اوج سفر و زیارت

به گزارش قم پرس: حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد در نخستین نشست مجازی گردشگری فرهنگی که به همت کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با موضوع اطلاع‌رسانی و برنامه‌های فرهنگی، گردشگری اعیاد شعبانیه و ایام نوروز برگزار شد، با تأکید بر اینکه عملکرد خوب مجموعه شهرداری در خدمات‌دهی به زائران و مسافران در ایام نیمه شعبان و نوروز بیانگر هم‌افزایی درون استانی است، اظهار داشت: تجربیاتی خوبی طی سال‌های گذشته کسب‌شده که خروجی آن نشان می‌دهد چگونه می‌توان با هم‌افزایی بهترین خدمات را به شهروندان و زائران در ایام اوج گردش و زیارت ارائه داد.

وی ادامه داد: این تجربه‌خوبی بوده که می‌تواند در کلان‌شهرها نیز تکرار شود و معاونین و مسئولین گردشگری سازمان‌های فرهنگی هنری شهرداری باید از این تجربیات استفاده کنند تا کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران که دغدغه دریافت امکانات خوب در سفر را دارند رخ دهد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران ظرفیت مناسبی است و می‌تواند موجب هم‌افزایی در حوزه گردشگری شهرها شود.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: برای ایام نیمه شعبان و نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌های مختلفی تدارک دیده‌شده است که از اول ماه شعبان آغاز می‌شود و امسال این برنامه‌ها تا پایان روز سیزدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید