کد خبر: 362544
۰
۰
نسخه چاپی

نفرات برتر همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم در قم معرفی شدند

همايش ملی مكتب فاطمی حاج قاسم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نفرات برتر همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم در قم معرفی شدند

به گزارش قم پرس: در مراسم اختتامیه نخستین همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم، از ۴۰ برگزیده این همایش که توسط ۳۰ داور از میان یک هزار و ۳۶۰ اثر برگزیده‌شده بودند تجلیل شد.

در بخش مقاله دکتر نورالدین پروین و دکتر مرتضی عنوان اول، فاطمه کریمی و صغری عابدین نژاد مقام دوم و سید شهاب‌الدین عبادی فر مقام سوم را کسب کردند.

عاطفه جوشقانیان و مجتبی خرسندی در بخش شعر مقام اول و دوم را از آن خود کردند.

هیئت‌داوران در بخش نثر فاطمه سادات امیری، رقیه چهره قانی و زهرا صلاحی را شایسته عناوین اول تا سوم دانسته و خانم غزنوی، مهدویه زود دلی و سارا شجاعی نیز برگزیدگان بخش داستان کوتاه این همایش شدند.

در بخش دل نوشته، ماجده زرکوش، فاطمه جمشیدی و زهرا سلیمی؛ در بخش خاطره‌نویسی علی کاظمی، اقدس جمشیدی و اعظم جمشیدی، در بخش خطاطی حکیمه پوریزدان، معصومه بختیاری و محمد خرم، در بخش نقاشی ملیکا نجفی، زینب سادات مجیدی و ریحانه سادات حسن‌زاده به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.

نگار و نگین آذرفر، مهدی آن و مجتبی رمضانی عناوین اول تا سوم بخش عکس را از آن خود کرده و زینب اقبالیان، معصومه بخشی و مینا سادات حسینی نیز برگزیدگان بخش پوستر جشنواره ملی مکتب فاطمی حاج قاسم شدند.

برگزیدگان بخش عکس نوشت فاطمه کراتی، فاطمه سادات مدرسی و مهدیه همت زاده، بخش پادکست سید محمدحسین موسویان، درسا جعفری و زهرا احمدی، بخش کلیپ حنانه امیری، زینب مفاخری و زهرا قربانی و بخش کودک و نوجوان مهرداد عیوضی و مهدیه لطفعلی زاده بودند که با اهدای لوح و تندیس از آنان تقدیر شد.**

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید