کد خبر: 362687
۰
۰
نسخه چاپی

از کرملین تا کرمان؛ خستگی برای پیگیری شبانه‌روزی منافع ملت معنا ندارد

به گزارش روز جمعه ایرنا، علی بهادری جهرمی طی پیامی که در صفحه شخصی خود در پیام رسان توئیتر منتشر کرد، نوشت: از کرملین تا کرمان؛ هنوز رسانه‌های داخلی و خارجی مشغول ارائه و تحلیل اخبار سفر مسکو هستند که رئیس‌جمهور به مناطق سیل‌زده کرمان رفت.

وی افزود: وقتی خدمت، تعهدی صادقانه‌ باشد، در پیگیری شبانه‌روزی منافع ملت، خستگی معنایی ندارد.

جریان خبر از رییس‌جمهوری جاماند

سپهر خلجی عضو شورای‌عالی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) نیز طی پیامی در اینستاگرام نوشت: رییس جمهور محترم بعد از یک سفر فشرده و مهم به مسکو که همراه با ملاقات‌ها و برنامه‌های متعدد و راهبردی بود دیشب به تهران بازگشت و هنوز از گرد راه نرسیده، امروز صبح برای سرکشی از حال و روز مردم مناطق سیل زده راهی کرمان شد.

وی افزود: این در شرایطی است که در این چند روز معاون اول دولت و وزیر کشور و... و. هم برای یاری رسانی به مردم آسیب دیده در منطقه حضور داشتند. ذهنم یاری نمیکند تا نمونه ای از این وضعیت را حداقل در چند سال گذشته به خاطر بیاورم.

این استاد ارتباطات تصریح کرد: سفر رییس جمهور به مناطق سیل زده بلافاصله بعد از بازگشت از مسکو حائز ارزشهای خبری شهرت، تازگی و شگفتی بسیار بالاست و به لحاظ نشانه شناسی نشانگر اتفاق دلگرم کننده ای در سطح عالی مدیریت اجرایی کشور است. داریم به مرحله ای می رسیم که جریان خبر از حجم کار و تحرک و سرعت عمل رییس جمهوری جا بماند. این مسأله را به روشنی می‌شود از اولین تصاویری که رسانه ها از این سفر غافلگیر کننده منتشر کرده‌اند، فهمید.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید