کد خبر: 362801
۰
۰
نسخه چاپی

ارسال 2 هزار و 693 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه(اشراق)

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه(اشراق) از ارسال 2 هزار و 693 اثر از سوی 850 شرکت کننده به دبیرخانه این جشنواره بین المللی خبر داد.

ارسال 2 هزار و 693 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه(اشراق)

به گزارش قم پرس: دفتر تبلیغات اسلامی، سیدعلی نقیب در نشست خبری اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه(اشراق) که به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در سالن آمفی تئاتر این معاونت برگزار شد، به ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای این جشنواره پرداخت و گفت: ما در این جشنواره روندی یک ساله را تجربه کرده ایم.
وی با اشاره به برگزاری دوره ها و کارگاه های مرتبط با پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه(اشراق) در شهرستان های مختلف، اظهار داشت: 2 هزار و 693 اثر از سوی 850 شرکت کننده برای ما ارسال شده است.
نقیب تصریح کرد: در زمینه شعر کلاسیک 1860، شعر نو 200، شعر کودک و نوجوان 90، موضوع ویژه 108، شعر زبان های غیر فارسی 250 و در زمینه کتاب 85 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
وی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه(اشراق)، چهارشنبه ششم بهمن ماه از ساعت 18 الی 20 در مرکز همایش های غدیر قم با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین واعظی، محمدعلی مجاهدی، علیرضا قزوه و زکریا اخلاقی برگزار می شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید