کد خبر: 362817
۰
۰
نسخه چاپی
با حضور مدیران شهری؛

نشست کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات در منطقه ۳ قم برگزار شد

مديران محلات منطقه سه قم و ساکنان منطقه در حضور اعضای كميته توزيع عادلانه خدمات و امكانات شورای اسلامی شهر و مدير منطقه سه شهرداری، مشكلات و معضلات ساكنين اين منطقه را بيان كردند.

نشست کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات در منطقه ۳ قم برگزار شد

به گزارش قم پرس: نشست کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری با حضور معصومه آمره رئیس کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای اسلامی شهر، حجت‌الاسلام استقامت عضو شورای اسلامی شهر قم، مهرداد روحانی مدیر شهرداری منطقه سه، حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، پوررستگار مشاور استاندار قم و مدیران محله‌های این منطقه در حسینیه ۱۴ معصوم شهرک امام حسن(ع) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیران محلات این منطقه مسائل، مشکلات و معضلات منطقه از قبیل کمبود فضای سبز، فضای فرهنگی و ورزشی در محله تولید دارو و اسماعیل‌آباد، مشکلات تردد و ترافیک در خیابان امام خمینی(ره)، مشکل عدم اجرای فاضلاب در برخی محلات منطقه مهدیه، عدم وجود مجتمع فرهنگی در شهرک امام حسن(ع) برای آموزش خانواده‌ها و کنترل آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مربوط به حجاب و عفاف در منطقه را مطرح کردند.

مزاحمت ماشین‌های میوه‌فروش در معابر، معضل بافت فرسوده، خانه‌های خالی مخروبه و زمین‌های بلاتکلیف و مشکلات بهداشتی، زیست‌محیطی و امنیتی ناشی از آن، مشکلات آسفالت و فاضلاب در محله‌های قدیمی خیابان امام مانند کوچه رهبر، آب‌گرفتگی در بافت جدید خیابان توانیر و لزوم اصلاح این خیابان و معضل حضور معتادین و اراذل در برخی بوستان‌های منطقه از دیگر مواردی بود که در این جلسه توسط مدیران محلات عنوان شد.

در ادامه نشست مهرداد روحانی وزیری به سؤالات و مشکلات مطرح‌شده پاسخ داد و به طرح‌های شهرداری برای رفع برخی از این مشکلات اشاره کرد.

وی در خصوص مشکلات مطرح‌شده در خصوص محله تولید دارو از پیگیری برای ایجاد دو فضای سبز در این محله و ایجاد دو کانال برای دفع آب‌های سطحی خبر داد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم به مشکل آسفالت برخی محله‌ها اشاره کرد و گفت: محله‌هایی که نیاز به آسفالت دارند باید درخواست خود را به منطقه اعلام کنند و در صورت تأیید کارشناسی برای انجام آن، به‌نوبت اقدام می‌شود.

وی همچنین از احداث مجتمع فرهنگی ورزشی در شهرک امام حسن(ع) خبر داد و به تلاش شهرداری برای رفع محرومیت از چهره این منطقه در سال‌های اخیر اشاره کرد.

روحانی وزیری در خصوص معضل موش‌ها نیز گفت: این مشکل باید توسط مرکز بهداشت رفع شود و شهرداری آمادگی دارد در اجرای آن مشارکت کند، همچنین برای رفع بوی بد حوالی میدان امام نیز اقداماتی صورت گرفته که از شدت آن کاسته است و همچنان نیز برای رفع کامل آن اقداماتی صورت می‌گیرد.

مشاور استاندار قم نیز در پایان این نشست با تأکید بر اینکه مسائل و مشکلات منطقه باید پیاده و دسته‌بندی شود، گفت: برخی موارد مطرح‌شده در این جلسه در حوزه اختیار شهرداری نیست و باید از طریق ناجا، بهداشت و سایر دستگاه‌ها بر اساس اولویت پیگیری شود.

پوررستگار با تأکید بر اینکه مدیران محله می‌توانند با پیگیری مستمر نقش مهمی در حل مشکلات داشته باشند، ابراز کرد: مدیر محله نقش بسیار مهمی دارد که نباید کم گرفته شود.***/ع

نشست کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات در منطقه ۳ قم برگزار شدنشست کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات در منطقه ۳ قم برگزار شدنشست کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات در منطقه ۳ قم برگزار شدنشست کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات در منطقه ۳ قم برگزار شدنشست کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات در منطقه ۳ قم برگزار شد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید