کد خبر: 362819
۰
۰
نسخه چاپی

نقش مهم مدیران محله در پیگیری رفع مشکلات شهروندان

مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار قم گفت: مديران محله می‌توانند با پيگيری مستمر نقش مهمی در حل مشكلات داشته باشند و مدير محله نقش بسيار مهمی دارد كه نبايد كم گرفته شود.

نقش مهم مدیران محله در پیگیری رفع مشکلات شهروندان

به گزارش قم پرس: فرشید پوررستگار در نشست کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای اسلامی شهر که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر منطقه و مدیران محله‌های منطقه سه برگزار شد، با تأکید بر اینکه مسائل و مشکلات منطقه سه متعدد است که باید پیاده و دسته‌بندی شود، گفت: برخی موارد مطرح‌شده در این جلسه در حوزه اختیار شهرداری نیست و باید از طریق ناجا، بهداشت و سایر دستگاه‌ها بر اساس اولویت پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه حلقه مفقوده در رفع مشکلات و اجرای طرح‌ها، پیگیری است که این موضوع مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز است، گفت: مدیران محله می‌توانند با پیگیری مستمر نقش مهمی در حل مشکلات داشته باشند و مدیر محله نقش بسیار مهمی دارد که نباید کم گرفته شود.

مشاور استاندار قم با تأکید بر اینکه شهرداری برای حل مشکلات عزم خوبی دارد، گفت: جمع‌آوری ریل‌های راه‌آهن از سطح شهر، جابه‌جایی دکل‌های فشار قوی، راه‌اندازی مترو، منوریل و فرودگاه ازجمله برنامه‌های مورد تأکید استاندار است که می‌تواند آثار بسیار خوبی را برای قم به همراه داشته باشد.

پوررستگار در پایان خاطرنشان کرد: مرحله نخست برای رفع مشکلات مشخص کردن سطح حل آن‌ها است و باید مشخص شود مشکلی که طرح‌شده محلی، منطقه‌ای، شهری، استانی یا ملی است که در گام بعدی بتوانیم بر اساس آن به دنبال حل مشکلات در سطح تعریف‌شده آن باشیم.***/ع

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید