کد خبر: 362827
۰
۰
نسخه چاپی

ترمیم و بهسازی ۴۵۰ مترمربع از پیاده‌روهای سطح منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 450 مترمربع از موزاییک فرش پیاده‌روها و معابر توسط منطقه‌ترمیم و بهسازی شده است.

ترمیم و بهسازی ۴۵۰ مترمربع از پیاده‌روهای سطح منطقه یک

به گزارش قم پرس: واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اهمیت ساماندهی پیاده‌روهای فرسوده شهری اظهار داشت: ساماندهی وضعیت پیاده‌روهای فرسوده به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان انجام می‌گیرد و تلاش شده است مکان‌های پرتردد شناسایی و نواقص پیاده‌روها برطرف شود.

وی با بیان اینکه در اجرای پرو‌ژه‌ها بحث نیازسنجی و ریالی پروژه‌ها اهمیت زیادی دارد تصریح کرد: احداث پیاده‌روهای جدید نیاز به برون‌سپاری دارد که در سال جاری در این منطقه انجام‌شده است و حجم ۴۵۰ مترمربع ترمیم این پیاده‌روها توسط همکاران این منطقه صورت گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به رکود اقتصادی به‌واسطه پاندمی کرونا، شهرداری تلاش خود را در جهت حفظ سلامتی و شادابی شهروندان به کار بسته است که این پروژه بهسازی و ترمیم پیاده‌روها با حدود ۲۴۰۰ نفر ساعت کار انجام‌شده و هر مترمربع از موزاییک فرش انجام‌شده بدون احتساب هزینه حمل‌ونقل، برای هر مترمربع برای شهرداری بیش از ۲۰۰ هزار تومان هزینه در برداشته است.

وی در مورد برخی اقدامات پس از اجرای عملیات عمرانی افزود: اجرای پروژه‌ها در سطح منطقه عموماً مشکلاتی را در پی دارد که می‌توان به‌سختی تردد شهروندان اشاره نمود که ضمن پوزش از شهروندان درخواست داریم با عوامل شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا روند اجرای پروژه‌ها تسریع یابد.

اقبالیان ضمن تشکر از شهروندان محترم در همراهی با شهرداری منطقه عنوان کرد: در مجموع این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است.*

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید