کد خبر: 362875
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
فرناندز:

اینجا هستیم تا برای هدفمان بجنگیم

به گزارش ایرنا، «مانوئل مونتایا فرناندز» سرمربی تیم ملی هندبال ایران روز شنبه در نشست خبری پس از پیروزی برابر عراق در مرحله دوم بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا اظهار کرد: امروز ما با یک عملکرد خوب در دفاع شروع کردیم و به نظر من در پایان نیمه‌ اول نتیجه را خیلی‌ خوب به نفع خود تمام کردیم ولی عراق یک تیم جنگجو است و از دقیقه ۱۶ روند بازی را در دست گرفت.

وی افزود: حریف ضدحملات خوبی در بازی امروز زد و همچنین خیلی‌ خوب در مقابل دفاع ما حمله کرد تا جایی که بازی تا لحظات آخر پایاپای بود اما در نهایت توانستیم در لحظات آخر روند گل‌های عراق را قطع کنیم و نتیجه بازی را به نفع خود تمام کنیم.

فرناندز ادامه داد: همانطور که سرمربی تیم ملی عراق گفت ما مدتی پیش بازی دوستانه‌ای در مقابل این تیم داشتیم که تقریبا شبیه به بازی امروز بود. آن بازی نیز تا لحظات آخر پایاپای بود. بازی دوستانه تجربه خوبی برای هر دو تیم بود. عراق یک تیم باکیفیت ورزشی است البته که شرایط بازی دوستانه با بازی امروز متفاوت بود.

وی در پایان گفت: ما موفق شدیم در سه بازی اول مرحله مقدماتی پیروز میدان باشیم اما راه و جنگ‌های زیادی در پیش داریم‌. عراق را هم بردیم و باید تلاش کنیم که بحرین و کویت را نیز ببریم. می‌دانیم این کار بسیار سخت است ولی ما اینجا هستیم تا برای هدفمان بجنگیم.

تیم ملی هندبال ایران در آغاز مرحله دوم بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا عراق را با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ شکست داد. تیم ایران روز دوشنبه مقابل کویت قرار خواهد گرفت.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس