کد خبر: 363130
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
وزیر کار:

اصلاح قانون تعاون در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی»، در نشست تخصصی توانمندی های تعاونی زنان در توسعه اقتصادی، اجتماعی کشور که با حضور "انسیه خزعلی "معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد بر اهمیت بخش تعاون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

وی گفت: بهره مندی از تجارب زنان توانمند و انقلابی در سطح مدیرتی همواره مورد تاکید دولت سیزدهم و رئیس جمهور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در حوزه های بیمه ای و رفاهیات به دنبال امکانات ویژه ای برای مادران، متناسب با تعداد فرزندان هستیم.

عبدالملکی افزود: با اصلاح روند، دریافت حقوق مادران شاغل باردار با تاخیر نخواهد بود بلکه حقوق به صورت ماهانه پرداخت می شود.

عبدالملکی تصریح کرد: خواهران ، مادران و خانواده در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای جایگاه ویژه ای هستند.

وی اضافه کرد: با ظهور دین مبین اسلام، نگاه ویژه ای به مقام بانوان در جهان شکل گرفت و انقلاب اسلامی نیز به نقش بانوان در جامعه تاکید فراوان داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر پیگیری موضوعات مرتبط با اشتغال، بیمه تامین اجتماعی بانوان جامعه و همچنین حضور بانوان در رده های بالای مدیریتی در وزارتخانه و نهادهای زیرمجموعه تاکید داریم.

در این نشست با حضور مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانوان برتر کارآفرین تعاونی های کشور تجلیل شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس