کد خبر: 363141
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تشکر سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال از حمایت ویژه رییس جمهور

به گزارش ایرنا، تمرین امروز تیم ملی فوتبال با حضور نماینده ویژه سید ابراهیم رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران همراه بود. این نماینده پیام رییس جمهور و وعده دیدار با اعضای تیم ملی پس از صعود به جام جهانی را به اعضای تیم ملی فوتبال ابلاغ کرد.

پس از دریافت پیام دلنشین رییس جهمور، دراگان اسکوچیچ در حضور نماینده رییس جمهور از وی تشکر کرد و و توجه ویژه ریاست جمهوری اسلامی ایران به تیم ملی فوتبال را باعث افتخار دانست.

سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد که با نتایج تیم ملی و قطعی شدن صعود به جام جهانی، پاسخ مناسبی به این حمایت داده شود.

اسکوچیچ همچنین به نماینده ویژه رییس جمهور گفت: ای کاش می‌توانستیم در تمرین امروز، رییس جمهور را نیز در کنار خود داشته باشیم اما از نگاه ویژه ای که به تیم ملی دارند سپاسگزارم.

کریم انصاری فرد کاپیتان تیم ملی نیز در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از حضور نماینده ویژه رییس جمهوری در اردوی تیم ملی به نمایندگی از سایر ملی‌پوشان گفت: امیدوارم تیم ملی فوتبال کشورمان با صعود به جام جهانی پاسخ لطف و محبت رییس جمهوری اسلامی ایران و مردمی که از تیم ملی حمایت کرده‌اند را بدهند.

وی افزود: امیدواریم فردا با دعای خیر رییس جهمور، هدایت دراگان اسکوچیچ و به همت بازیکنان، کادرفنی و همه ارکان فدراسیون فوتبال با کسب یک پیروزی دیگر صعودمان به جام جهانی را قطعی کنیم. امیدواریم بتوانیم پس از صعود مقتدرانه به جام جهانی دیداری صمیمی با رییس جمهور داشته باشیم.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس