کد خبر: 363183
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

برگزاری جلسه‌ حل اختلافات جیران و آهوی من مارال در ساترا؛ برخلاف ادعای کارگردان

به گزارش روابط عمومی ساترا؛ این جلسه با حضور مهرداد غفارزاده کارگردان سریال آهوی من مارال، اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده سریال جیران، کارشناسان محتوایی منتخب ساترا و نماینده نهادهای نظارتی در سالن جلسات ساترا در حال برگزاری است.

این نشست پیرو درخواست مهرداد غفارزاده مورخه ۲۸ دی، برای بررسی مشابهت‌های طرح سریال آهوی من مارال با سریال جیران تشکیل شده است و کارشناسان محتوایی در پایان نسبت به اصل وجود و یا میزان مشابهت‌های احتمالی نظر خواهند داد.

برگزاری جلسه‌ حل اختلافات «جیران» و «آهوی من مارال» در ساترا؛ برخلاف ادعای کارگردان

به گزارش ایرنا، اواخر دی‌ماه در روزی که قرار بود فیلم جیران از شبکه نمایش خانگی پخش شود، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، توضیحاتی را درباره عدم انتشار این سریال ارائه کرد.

در این بیانیه درباره علت اصلی تاخیر در پخش جیران آمده بود که با توجه به ادعاهای مربوط به نقض حقوق مالکیت فکری در سریال جیران و همچنین عدم تمایل شاکی به ادامه رسیدگی توسط ساترا، موضوع تا زمان ثبت درخواست رسیدگی از سوی عوامل تولید سریال آهوی من مارال یا ارائه حکم قضایی، در ساترا مسکوت مانده و انتشار یا عدم انتشار سریال جیران، ارتباطی با آن ادعا ندارد.

از محتوای بیانیه ساترا می‌شد دریافت که پخش نشدن جیران به شکایت عوامل تولید سریال آهوی من مارال ربطی ندارد و علتش همان یک مورد اصلاحیه‌ای است که در بیانیه قبل ذکر شده است. ولی جوابیه روابط عمومی سریال آهوی من مارال نقض‌کننده توضیحات ساترا بود.

جوابیه روابط عمومی سریال آهوی من مارال از محکومیت قانونی تهیه‌کننده این سریال به علت شباهت داستان سریال حسن فتحی نسبت به سریال مهرداد غفارزاده خبر داده بود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس