کد خبر: 363226
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

برد دشوار شاگردان رنار برابر عمان عربستان به جام جهانی نزدیک‌تر شد

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال عربستان پنجشنبه شب در دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان تیم ملی فوتبال عمان بود و توانست با یک گل بر این تیم غلبه کند. هدایت تیم ملی عمان بر عهده برانکو ایوانکویچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس است.

در گروه B رقابت‌ها تیم‌های عربستان، ژاپن، استرالیا، چین، عمان و ویتنام برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هم رقابت دارند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال عربستان و عمان با قضاوت نواف شکرالله از ازبکستان در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار با وجود حملات پرتکرار سعودی‌ها با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان تیم ملی عربستان که بالاتر از ملی‌پوشان ژاپن و استرالیا در صدر جدول گروه B مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار گرفتند در نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ توسط فارس البریکان به گل رسیدند.

شاگردان «اروه رنار» با این برد ۱۹ امتیازی شدند تا به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نزدیک‌تر شوند. تیم فوتبال عربستان برای رسیدن به جام جهانی قطر سه بازی مهم دیگر برابر تیم‌های استرالیا، ژاپن و چین را پیش رو دارد.

عربستان با ۱۹ امتیاز در جایگاه نخست، تیم ژاپن با ۱۵ امتیاز در رده دوم و تیم ملی فوتبال استرالیا با ۱۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

در این گروه عصر امروز استرالیا با چهار گل از سد ویتنام گذشت و ژاپن موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر برابر چین به برتری برسد.

تا کنون صعود تیم‌های ملی ایران و قطر از قاره آسیا به جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی شده است. قطر میزبان این بازی‌ها به صورت مسقیم سهمیه این بازی‌ها را کسب کرده و تیم ملی فوتبال ایران نیز شامگاه امروز با برتری برابر عراق جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

صعود ۱۴ تیم قطر (میزبان) و ایران از قاره آسیا، آلمان، دانمارک، فرانسه، بلژیک، کرواسی، هلند، اسپانیا، صربستان، انگلیس و سوئیس از قاره اروپا و برزیل و آرژانتین از آمریکای جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی شده است.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس