کد خبر: 363317
۰
۰
نسخه چاپی
در راستای پیگیری مشکلات بخش های روستایی صورت گرفت:

حضور میدانی استاندار قم در بخش سلفچگان و بازدید از روستاهای این بخش

استاندار قم با حضور میدانی در بخش سلفچگان و بازدید از روستاهای این بخش مشکلات روستاییان رو مورد بررسی قرار داد و در راستای حل آنها دستورات لازم را صادر کرد.

حضور میدانی استاندار قم در بخش سلفچگان و بازدید از روستاهای این بخش

به گزارش قم پرس: روابط عمومی استانداری قم سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم با حضور در روستاهای جنداب و قلعه چم بخش سلفچگان مشکلات این روستاها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

استاندار قم در ابتدای برنامه حضور میدانی خود، با حضور در امامزاده عباس (ع) و بی بی زبیده خاتون (س) در روستای جنداب و زیارت این اماکن مقدس، بیان کرد: جهت اجرای طرح توسعه این امامزاده ها و اجرای طرح های فرهنگی، زمین مورد نظر جهت الحاق به روستا پیگیری شود.

شاهچراغی در بازدید از مسیر دسترسی روستای نیزار و ورودی کارخانه سیمان نیزار، بر اصلاح و ترمیم این راه تاکید و اضافه کرد: بازسازی و احداث راه دسترسی جدید از ملزومات این مسیر است که با همت مدیران و تلاش بی وقفه آنها حاصل می شود.

وی گفت: بحث اختصاص زمین روستایی و ساخت مسکن برای روستاییان بایستی طی جلساتی با محوریت معاونت عمرانی و با جدیت در دستور کار قرار گیرد و از محل تامین زمین لازم جهت الحاق به روستای جنداب تصمیمات مقتضی در مورد طرح های فرهنگی، توسعه امامزاده و اجرای طرح های ورزشی صورت پذیرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به احداث کارخانجات و واحدهای تولیدی در حاشیه روستاها و اماکن مسکونی، تصریح کرد: در توسعه ی این واحد های تولیدی ضمن ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی، مسئولان و بخش خصوصی موظفند به تعهدات خود در چارچوب مصوبات جلسات برگزار شده عمل نمایند.

استاندار قم همچنین در بازدید از روستای قلعه چم، با انتقاد از وضعیت اجرای طرح هادی در این روستا، تصریح کرد: دستگاه های مجری با جدیت و سرعت در تکمیل پروژه های طرح هادی در این روستا اقدام کنند.

وی ضرورت اجرای طرح های اصلاحی در ورودی ها و راه های دسترسی روستاها را مورد توجه قرار داد و گفت: امنیت و سلامت مردم ساکن در حاشیه جاده ها بایستی با اقدام جهادی و اهتمام مدیران عملیاتی می شود.

گفتنی است استاندار قم در بازدید از روستاهای جنداب و قلعه چم بخش سلفچگان، در برنامه های جداگانه ای در منزل شهید داوود نبی گل از روستای جنداب و داوود صادقی از روستای قلعه چم، با خانواده این شهیدان معزز دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار های صمیمی با مادر شهید نبی گل و پدر و مادر شهید صادقی ضمن تجلیل مقام والدین شهدا، افزود: راه شهدا و ایثارگران ادامه دارد و همه موظفیم در مسیر کاری و زندگی خود سبک زندگی این شهیدان بزرگوار را الگوی خود قرار دهیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید