کد خبر: 368689
۰
۰
نسخه چاپی
در نخستین روز از هفته هنر انقلاب؛

گرامی‌داشت یاد و خاطره شهداء و هنرمندان فقید انقلاب در گلزار شهدای قم

هم‌زمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم و در نخستین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی رئیس و کارمندان حوزه هنری استان قم با حضور در گلزار شهداء قم یاد و خاطره شهداء و هنرمندان فقید انقلابی را گرامی داشتند.

 گرامی‌داشت یاد و خاطره شهداء و هنرمندان فقید انقلاب در گلزار شهدای قم

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، هم‌زمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم و در نخستین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی رئیس و کارمندان حوزه هنری استان قم با حضور در گلزار شهداء قم یاد و خاطره شهداء و هنرمندان فقید انقلابی را گرامی داشتند.

صبح شنبه 20 فرودین ماه 1401 با حضور محمدعلی روزبهانی رئیس، مسئولین واحدهای تخصصی و دیگر کارمندان حوزه هنری قم‌ بر مزار هنرمندان فقید فعال در عرصه هنر انقلاب اسلامی؛ محمد حسین رحمتی، احمد مقدم و هنرمند بسیجی محمود مدنی حاضر شدند و یاد ایشان را گرامی داشتند.

این جمع در ادامه با حضور بر مزار شهید مهدی زین‌الدین سردار بزرگ دوران دفاع مقدس، احمد فتاحی و سید جواد خلیلی با آرمان‌های شهداء دوران دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.

کارمندان حوزه هنری قم همچنین بر مزار شهدای مدافع حرم از جمله؛ عبدالصالح زارع، سعید سامانلو، محمد مهدی لطفی نیاسر و ... حاضر شدند و با نثار شاخه گل و فاتحه یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.

حوزه هنری قم در هفته پیش‌رو (20 تا 26 فرودین ماه 1401) برنامه‌هایی با موضوع هنر انقلاب اسلامی و شعار این هفته؛ هنر متعهد به حقیقت برگزار می‌نماید.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید