کد خبر: 370164
۰
۰
نسخه چاپی

همایش فرهنگ شهروندی دینی در قم برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری نخستین همایش تبیین نقش ممتاز مراجع عظام تقلید و علمای اعلام در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با هدف تبیین و ترویج فرهنگ شهروندی دینی در ماه‌های آینده خبر داد.

همایش فرهنگ شهروندی دینی در قم برگزار می‌شود

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد در نشستی با سردبیر خبرگزاری حوزه، گفت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های سازمان با همکاری حوزه در حال انجام است و آنچه در حال حاضر برای سازمان مهم بوده ترویج فرهنگ شهروندی دینی است.

وی با بیان اینکه زیرساخت فرهنگ شهروندی رعایت حق‌الناس بوده و این موضوع با ادبیات مختلفی در کشورهای مختلف بیان می‌گردد و در مصادیق آن تفاوت‌هایی وجود دارد، افزود: در نظر داریم برنامه جامعی در سال جاری با حضور و مشارکت علمای حوزه قم داشته باشیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم وقوع انقلاب اسلامی را بر پایه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: این راه می‌بایست ادامه پیدا کند و در عرصه‌های مختلف در عصر حاضر نیز اجرایی گردد.

وی از برگزاری نخستین همایش تبیین نقش ممتاز مراجع عظام تقلید و علمای اعلام در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با هدف تبیین و ترویج فرهنگ شهروندی دینی در ماه‌های آینده خبر داد و تصریح کرد: این همایش با همکاری سازمان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید