کد خبر: 370707
۰
۰
نسخه چاپی

هدف مهرواره هوای نو جز کمک به جبهه انقلاب و جامعه هیأت نیست

به گزارش قم پرس وحید ملتجی دبیر مهرواره هوای نو در نخستین نشست از نشست‌های تخصصی مهرواره هوای نو ضمن خوش‌آمدگویی به مدعوین این نشست اظهار داشت: امیدواریم در این دقایق که در کنار هم هستیم بتوانیم به جبهه انقلاب و جامعه هیأت کمک کنیم و ارتقا بدهیم که هدف مهرواره و این نشست‌ها غیر از این نیست و ما هم قرار نیست به رسم برخی مسئولین گزارش کار بدهیم و دلیل اصلی این نشست هم‌افزایی و ایجاد فضای گفتگو غیر از کلیشه‌های رایج است.

وی ضمن بیان این موضوع که برای حضور مسئولین در این نشست و گفتگو با آن‌ها زحمت زیادی کشیده شده است افزود: به هر حال شما در شهر و استان که حضور دارید نماینده آنجا هستید و نه فقط نماینده مجموعه خودتان و از طرفی سفیر فرهنگی آن استان و محل رجوع فعالان عرصه هیأت هستید.

ملتجی گفت: من به طور قاطع می‌گویم ظرفیت حضار در این نشست از ظرفیت خیلی از نهادهای فرهنگی و دولتی بیشتر است که این امر به برکت مردم و مردم‌نهاد بودن این مجموعه‌هاست. از طرفی ما می‌خواهیم به مسئولینی که تشریف می‌آورند عنوان کنیم که چقدر این ظرفیت موجود ارزشمند است و چقدر در فضای فرهنگی و اجتماعی کشور تاثیرگذارند. این موضوع که شاید مسئولین و موثرین به این ظرفیت نمی‌پردازند عدم شناخت از این پتانسیل موجود است که یکی از اهداف این نشست‌ها همین است که این ظرفیت ویژه را به این بزرگواران بشناساند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید