کد خبر: 370995
۰
۰
نسخه چاپی

رونمایی از پویش " هر همکار ، یک رسانه " برای نخستین بار در تامین اجتماعی کشور در استان قم

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان قم از اجرای پویش " هر همکار ، یک رسانه " برای نخستین بار در سازمان تامین اجتماعی کشور در این استان خبر داد و گفت: از ظرفیت همکاران در فضای رسانه‌ای برای اجرای موثر طرح های سازمان استفاده می شود.

رونمایی از پویش " هر همکار ، یک رسانه " برای نخستین بار در تامین اجتماعی کشور در استان قم

به گزارش قم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری ظهرامروز یکشنبه در آیین رونمایی از پویش بزرگ رسانه ای " هر همکار ، یک رسانه " که با شعار « اینجا هر همکار، یک رسانه است» همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن جلسات این اداره کل انجام شد با بیان این که سازمان تامین اجتماعی برای بقا باید الکترونیکی شود اظهار داشت: اداره کل تامین اجتماعی قم در راستای تحقق دولت الکترونیک و تحول دیجیتال این سازمان برای غیرحضوری کردن خدمات، سامانه خدمات غیرحضوری es.tamin.ir را راه اندازی کرده است.
وی افزود: اداره کل تامین اجتماعی قم به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، طرح ۳۰۷۰ را اجرایی کرده و تاکنون بیش از 30 خدمت خود را بصورت کاملا غیرحضوری در میز خدمت غیرحضوری در سایت این این اداره کل به نشانی www.qom.tamin.ir ارائه نموده است.
وی با بیان این که هر طرح برای اجرای موثر و مطلوب نیازمند پیوست رسانه ای است افزود: همکاران سازمان تامین اجتماعی با توجه به ارتباط مستقیم با مردم میتوانند بهترین مبلغ و راهنمای مخاطبان در اجرای طرح های عملیاتی سازمان باشند.
وی اظهار داشت: هر همکار سازمان به عنوان یک رسانه در این پویش بزرگ رسانه ای ایفای نقش می کند و ضمن راهنمایی مخاطبان ، در صورت نیاز امور مربوط به ثبت نام غیرحضوری و نیز دریافت خدمت را یک بار در گوشی های هوشمند مردم و با اجازه خود مخاطبان انجام داده و مراحل دریافت خدمت را بصورت غیرحضوری آموزش خواهد داد.
وی گفت: استفاده حداکثری همکاران از فضای مجازی در پیام رسان های مختلف و انتشار گسترده محتواهای تولید شده در زمینه طرح های سازمان بویژه خدمات غیرحضوری به همراه پاسخگویی آنلاین به سوالات مردم در فضای مجازی می تواند در آشنایی بیشتر مردم با این طرح نقش موثری ایفا کند.
عاشوری تاکید کرد: با توجه به اجرایی شدن و توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به جامعه تحت پوشش از تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایانی که تاکنون در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان ثبت نام نکرده‌اند، دعوت می‌شود که از طریق نشانی های eservices.tamin.ir ، es.tamin.ir و یا سایت اداره کل تامین اجتماعی قم به نشانی qom.tamin.ir نسبت به ثبت نام و ثبت شماره حساب بانکی اقدام کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید