کد خبر: 371139
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز عملیات اجرایی ساخت 170 واحد مسکونی در استان قم

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: با حضور استاندار عملیات اجرایی ساخت 170 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کمتر از صد هزار نفر جمعیت استان قم آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی ساخت 170  واحد مسکونی در استان قم

به گزارش قم پرس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محمد صادقی اظهار داشت: با توجه به تراکم جمعیت در کلانشهر قم و مهاجر پذیر بودن این شهر، سیاست توسعه زیرساخت های حوزه راه و مسکن در سایر شهرهای استان مانند کهک، دستجرد، جعفریه، قنوات و...در دستور کار این اداره کل است.

وی افزود: با اجرای این سیاست و تسهیل سکونت و معیشت، شاهد توسعه و مهاجرت به این شهرها خواهیم بود که در ذیل ماموریت های این سازمان در حوزه ساخت راه ها و احداث واحدهای مسکونی، این اداره کل اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

صادقی توضیح داد: بر این اساس اراضی مورد نیاز و مطلوب و مناسب ساخت مسکن در شهرهای قنوات، دستجرد و کهک تامین و امروز با حضور استاندار قم، عملیات اجرایی ساخت 170 واحد مسکونی آغاز شد.

وی در خصوص جزییات توزیع این واحدها توضیح داد: در شهر کهک یکصد واحد، در شهر قنوات 60 واحد و در شهر جعفریه 10 واحد، عملیات اجرایی ساخت آن ها امروز شروع شد.

وی گفت: متقاضیان این 170 واحد از میان ثبت نام کنندگان فاز یک، دو و شش خواهند بود که بعد از فرآیند پالایش و احراز شرایط چهارگانه، به این واحد ها تخصیص داده می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اظهار داشت: زمان تقریبی و حدودی ساخت این واحدها، سه ساله است که البته نحوه ساخت و ساز آن با کیفیت و با رعایت استانداردها و ضوابط ساخت و معماری خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم مسئولیت ساخت این واحدها را برعهده دارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید