کد خبر: 371158
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

فرهاد قرارداد سه ساله دارد؛

به گزارش ایرنا، «محمد مومنی» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به قهرمانی استقلال در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: وحدت تیمی و همدلی مهم‌ترین فاکتور برای موفقیت استقلال در فصلی بود که همه دست به دست هم داده بودند تا با کسب عنوان قهرمانی هدیه‌ای شیرین و بزرگ به هواداران بدهند..

وی افزود: استقلال در این فصل کمترین حاشیه را به همراه داشت، همه تلاش کردند تا اجازه ندهند کوچک‌ترین اتفاق و حاشیه‌ای برای تیم رخ داده و از مسیر موفقیت خارج شود. همه وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و این بدان معنا بود که اجازه ندادیم اگر مساله‌ای هست به بیرون درز پیدا کند.

مومنی خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی مربی بسیار خوبی است که به بلوغ فکری کامل رسیده است، او بهترین تصمیمات را گرفت و بسیار پخته و حرفه‌ای رفتار کرد. شاخصه‌های رفتاری مجیدی روی نیمکت استقلال حاکی از آن است که او در عین جوانی ظرفیت‌های بزرگی را در خود به وجود آورده است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: به طور حتم هیات مدیره باشگاه استقلال زمانی که دور هم جمع شود برای آینده استقلال سیاست‌های بهتری را ترسیم خواهد کرد؛ سیاست‌هایی که مطابق بر واقعیات بوده و به بهبود شرایط استقلال کمک کند.

وی تاکید کرد: باشگاه به طور حتم سعی خواهد کرد با نظر مستقیم فرهاد مجیدی که نفر اول کادر فنی است، تیم را تقویت و نفرات مد نظر او را حفظ کند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.