کد خبر: 371307
۰
۰
نسخه چاپی

کرسی دائمی اذانگاهی تلاوت قرآن در جزیره کیش راه اندازی شد

به گزارش قم پرس اولین کرسی دائمی اذانگاهی تلاوت قرآن کریم اواخر هفته جاری با حضور مسئولان محلی در جزیره کیش در مسجد خاتم الانبیا (ص) راه اندازی شد تا از این پس هر روز در زمان اذان مغرب شاهد تلاوت زنده کلام الله مجید و اجرای زنده اذان با حضور قاری راتب در این مسجد باشیم.

راه اندازی این کرسی اذانگاهی که از برنامه‌های پیش بینی شده منطقه آزاد کیش در سال‌های گذشته بود، پس از بیانات مقام معظم رهبری در طلیعه ماه مبارک رمضان با جامعه قرآنی که طی آن بر تمرکز فعالیت‌های قرآنی در مساجد تأکید کرده بودند، سرعت گرفت.

کرسی دائمی اذانگاهی تلاوت قرآن در جزیره کیش راه اندازی شد

بر همین اساس در این کرسی تلاوت اذانگاهی علی دارابی، قاری ممتاز و دارنده رتبه نخست مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور، به عنوان قاری مسجد خاتم الانبیا (ص) معرفی شد و حکم خود را از حجت الاسلام حسن زاده، امام جمعه کیش دریافت کرد.

در این کرسی تلاوت کریم منصوری، قاری ممتاز کشورمان به عنوان مهمان ویژه حضور یافت و به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. همچنین اجرای این مراسم را سید وحید مرتضوی، از مجریان معارفی سیما بر عهده داشت.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی نهاد امامت جمعه کیش و مرکز فعالیت‌های قرآنی جزیره کیش مقرر شده است کرسی تلاوت اذانگاهی طی ماه‌های آینده در دیگر مساجد این جزیره برگزار شود.

کرسی دائمی اذانگاهی تلاوت قرآن در جزیره کیش راه اندازی شد

اولین کرسی تلاوت اذانگاهی مجسد خاتم الانبیا با حضور امام جمعه جزیره کیش، مدیرکل دفتر مدیرعامل، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و همه مسئولان قرآنی و روحانیون و مسئولان این جزیره برگزار شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید