کد خبر: 371315
۰
۰
نسخه چاپی
استاندار خوزستان:

دشمن از اقدامات دولت در جهت نجات اقتصاد کشور خوشحال نخواهد شد

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان صادق خلیلیان در گفت‌وگوی ویژه خبری مرکز صداوسیما خوزستان بیان کرد: طرح اساسی که دولت برای بهبودی اقتصاد کشور در پیش گرفت نیازمند تصمیم بزرگ و شجاعانه است.

وی ادامه داد: اکنون دولت با پشتوانه ملت یارانه‌ها را به جای وارد کننده، به مصرف کننده اختصاص داده است. در سایر نقاط دنیا نیز یارانه به مصرف کننده و تولید کننده یا ترکیبی از این دو قشر اختصاص داده می‌شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت یارانه‌ها را به صورت ریالی پشتوانه رفاه مردم قرار می‌دهد، افزود: اختصاص یارانه به مردم طرح خوبی است که در خوزستان نیز عموم مردم با این طرح همراهی دارند و مخالف نیستند.

خلیلیان بیان کرد: از زمان شروع این طرح، با کمبود مرغ در خوزستان روبه رو شدیم که بلافاصله ذخایر مرغ یخ‌زده را وارد بازار کردیم و توانستیم بازار را اشباع کنیم؛ مقداری کمبود روغن در بازار نیز وجود داشت که از کارخانه‌های روغن سازی، روغن تامین و توزیع شد.

وی گفت: از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلف، بنکداران و بازار اهواز، دزفول و اندیمشک بازدید انجام شد، و مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مملو از کالاهایی است که مردم نیاز دارند.

استاندار خوزستان افزود: نظارت بر قیمت‌ها به طور مرتب انجام می‌شود تا از قیمت‌ مصوب دولت فراتر نرود البته قیمت مرغ و تخم مرغ در استان روبه پایین است و بازار به سمت آرامش حرکت می‌کند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید