کد خبر: 371344
۰
۰
نسخه چاپی

دوره‌های قرآنی مؤسسه احسن‌الحدیث اعلام شد

به گزارش قم پرس، مهد قرآن مؤسسه احسن‌الحدیث تهران برای ایام تابستان امسال دوره‌های متنوع قرآنی را ویژه دختران و پسران در گروه سنی ۴ تا ۶ سال برگزار می‌کند.

این دوره‌ها شامل رشته حفظ به صورت حضوری با تدریس خانم تهرانی در قالب هشت جلسه روزهای شنبه و به صورت مجازی طی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه و کلاس حضوری روخوانی روزهای شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

در کنار آن نیز دوره‌های فرهنگی و هنری تابستانه چون سفال، کاردستی و خلاقیت، نقاشی همراه با قصه و بازی، اوریگامی، رباتیک و چرتکه نیز برگزار خواهد شد.

والدین علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به مؤسسه واقع در تهران، میدان امام حسین (ع)، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان صفای شرقی، جنب ورزشگاه البرز مراجعه کنند. والدینی که بیش از دو کلاس ثبت‌نام کنند از تخفیف دوره بهره‌مند خواهند شد.

همچنین والدین برای ثبت‌نام نوآموزان برای دوره پیش‌دبستانی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ می‌توانند از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۹۷۱۵۶۷۰۰ در ارتباط باشند.

دوره‌های تربیت معلم حفظ، ترتیل مقدماتی، ترتیل تخصصی، تربیت معلم تجوید، تقلیدخوانی و تجوید عملی در تلاوت از جمله دوره‌های بزرگسالان است که ظرفیت آنها برای ترم تابستان خالی است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید