کد خبر: 371632
۰
۰
نسخه چاپی

تحویل بیش از ۲ هزار شیء به‌جامانده در تاکسی‌های قم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تحویل بیش از دو هزار شیء به‌جامانده در تاکسی به پاسگاه بازرسی این سازمان خبر داد و گفت: از این دو هزار شیء تقریباً یک هزار قلم به صاحبان آن‌ها تحویل داده‌شده که در بین این اقلام موبایل، طلای 80 میلیون تومانی و حتی کلید خانه نیز بوده است.

تحویل بیش از ۲ هزار شیء به‌جامانده در تاکسی‌های قم

به گزارش قم پرس :علی نیک با اشاره به اهمیت ثبت مشخصات و تأیید صلاحیت رانندگان برای تردد و جابه‌جایی مسافران اظهار داشت: رانندگان تاکسی علاوه بر گزینش‌های اخلاقی و انجام تست‌های مختلف، دوره‌های مهارتی زیادی را نیز طی کرده و تمام مشخصات آن‌ها در سامانه تاکسیرانی ثبت است.

وی از تحویل بیش از دو هزار شیء به‌جامانده در تاکسی به پاسگاه بازرسی سازمان مدیریت بر تاکسیرانی خبر داد و افزود: از این دو هزار شیء تقریباً یک هزار قلم به صاحبان آن‌ها تحویل داده‌شده که در بین این اقلام موبایل، طلای ۸۰ میلیون تومانی و حتی کلید خانه نیز بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: جابه‌جایی مسافر و بار در سطح شهر طبق قانون بر عهده شهرداری بوده و ما بیشترین نظارت را برای ایمنی مسافر و بار اعمال می‌کنیم و نسبت به این امر حساسیت‌های زیادی داریم.

وی یادآور شد: امروز بیش از ۸ هزار تاکسی در قالب تاکسی‌های گردشی، خطی و بی‌سیم در سطح شهر فعال هستند که شهروندان می‌توانند با خیال راحت از این تاکسی‌ها استفاده کنند و سازمان در تلاش است اپلیکیشن موبایلی برای استفاده راحت‌تر شهروندان از تاکسی‌های بی‌سیم را نیز راه‌اندازی کند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید