کد خبر: 373006
۰
۰
نسخه چاپی

آيين رونمايي از نرم‌افزار مستند رادیویی محرمانه

با حضور نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت از نرم‌افزار "مستند رادیویی محرمانه" رونمایی شد

آيين رونمايي از نرم‌افزار مستند رادیویی محرمانه

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی رادیو معارف؛ در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی خانه خدا، نرم‌افزار مستند رادیویی محرمانه رونمایی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در آئین رونمایی از این نرم‌افزار گفت: رادیو معارف از بدو فعالیت توانست با حذف زواید، علاقه‌مندان به معارف دین و افرادی را که به‌دنبال بهره‌گیری از وقت خود بودند به خود جذب کند.

وی افزود: بعثه مقام‌معظم رهبری هم در دوران اربعین و هم در دوران حج تلاش کرده است تا از این ظرفیت استفاده کند و شهادت می‌دهم که آنچه در رادیو معارف پخش می‌شود با هدف خدمت به مخاطبان است.

سرپرست زائران ایرانی خانه خدا با بیان اینکه گام‌های مانده در این مسیر زیاد داریم افزود: خداوند همه امکانات را در اختیار ما گذاشته و باید با استفاده از آن نیاز جامعه را برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب با قدردانی از دست‌اندرکاران تولید مستند محرمانه یادآور شد: محتوای زیادی در اختیار نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت قرار دارد و آمادگی داریم آنچه را که باید به مخاطبان عرضه شود به رادیو معارف و سایر شبکه‌های صداوسیما ارائه کنیم.

در این مراسم مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف هم در سخنانی با بیان اینکه توجه به قالب مستندسازی از سال ۱۳۹۸ در دستور کار جدی رادیو معارف قرار گرفته است افزود: "محرمانه" نخستین مجموعه مستندی است که در رادیو معارف با مشارکت یک نهاد برون‌سازمانی تولید شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بعد از شیوع کرونا، اعزام زائران ایرانی به خانه خدا متوقف شد، تصمیم گرفتیم در ایام حج که همه مسئولان و کارگزاران حج و زائران در ایران حضور دارند، به مرور مهم ترین رخدادهای حج بعد از انقلاب اسلامی بپردازیم.

مدیر رادیو معارف تصریح کرد: این مستند ۱۵ قسمتی از میان ده‌ها ساعت مصاحبه ای تولید شده که مجموعه نمایندگی ولی فقیه با مسئولان و کارگزاران حج در جمهوری اسلامی انجام داده است و با مساعدت جناب حجت الاسلام والمسلمین نواب در اختیار رادیومعارف قرار گرفت.

سید محمدمهدی رکنی حسینی تهیه‌کننده مستند محرمانه هم در این مراسم گفت: این مجموعه مستند در ۱۵ قسمت به موضوعاتی مانند "نحوه اعزام کاروان‌ها به حج در قبل و بعد از انقلاب"، "روند نام‌نویسی در حج و عمره" و "کشتار حاجیان ایرانی در سال ۱۳۶۶" می‌پردازد.

وی افزود: نکته مهم در تولید این مستند آن است که از زبان نمایندگان ولی‌فقیه در حج و روسای سازمان حج و زیارت بعد از انقلاب اسلامی بیان شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید