کد خبر: 373407
۰
۰
نسخه چاپی

کسب رتبه نخست برنامه‌های سحرگاهی مراکز توسط برنامه «تسبیح سحر»

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم گفت: برنامه تسبیح سحر که طی ماه رمضان و با مشارکت اوقاف قم روی آنتن رفت، رتبه نخست برنامه‌های سحرگاهی مراکز استانی را به خود اختصاص داد.

کسب رتبه نخست برنامه‌های سحرگاهی مراکز توسط برنامه «تسبیح سحر»

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل مرکز قم در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان مراکز استانی سازمان صدا و سیما اظهار کرد: بر این اساس برنامه سحرگاهی «تسبیح سحر» مرکز قم توانست با کسب امتیاز 85 و سطح کیفی برنامه «خیلی خوب» بدرخشد و به مقام نخست بهترین برنامه سحرگاهی مراکز استانی صدا و سیما دست یابد.
وی افزود: بر اساس این ارزیابی تخصصی که به وسیله مدیریت ارزیابی سیمای استان‌ها در معاونت امور استان‌های صدا و سیما صورت گرفته است، این برنامه در شاخص‌های پژوهش برنامه‌ای شامل کارکرد رسانه‌ای، منابع پژوهشی و اعتماد سازی، نگارش، کیفیت پرداخت ساختاری و بصری، اجرا شامل مجری، گزارشگر و نریتور، تعامل با مخاطبان، کارگردانی، طراحی صحنه و دکور، نورپردازی، تصویربرداری و صدا، تدوین و موسیقی سطح «بسیار خوب» در کیفیت سنجی را کسب کرده و به خاطر اجرای برنامه در بقاع متبرکه امامزادگان و اجرای زنده مداحی، قرائت قرآن و اذان مورد تشویق قرار گرفته است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم خاطرنشان کرد: برنامه زنده سحرگاهی «تسبیح سحر» به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام رحیم بصری‌پور و اجرای سید مهدی تحویلدار از تولیدات معاونت سیمای مرکز قم با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم است که در سال‌های اخیر با جذب مخاطبان سیمای نور از جمله برنامه‌های پرمخاطب سیمای استان‌ها در ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به همکاری‌های پربرکت صدا و سیما استان با اوقاف استان قم اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اوقاف قم و همینطور اقدامات اجتماعی که توسط این اداره کل انجام می‌شود، دارای اثرات و ویژگی‌های خاصی هستند و صدا و سیمای استان نیز با همراهی شبکه‌های سراسری سعی در پوشش حداکثری آنها داشته است.
لطفی نیاسر با اشاره به برنامه‌های قرآنی اوقاف استان قم افزود: این فعالیت‌ها سبب ترویج برنامه‌های قرآنی شده و استقبال مردمی از آنها نیز چشمگیر است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با بیان اینکه لوکیشن برخی برنامه‌های مذهبی این مرکز، بقاع متبرکه شاخص استان هستند گفت: رسانه استانی آماده همکاری و مشارکت بیشتر در تولید برنامه‌هایی با حضور اوقاف است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید