کد خبر: 373751
۰
۰
نسخه چاپی
رئیس اوقاف ناحیه 1:

برگزاری یادواره شهدابا محوریت بقاع متبرکه از اولویت‌های اداره اوقاف است

رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم گفت: بزرگداشت مقام شهدا یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان اوقاف به شمار می‌رود و یادواره شهدای هفتم تیرماه نیز بر همین اساس و با محوریت بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدابا محوریت بقاع متبرکه از اولویت‌های اداره اوقاف است

به گزارش قم پرس به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام سید نورالدین صمدانی پیش از ظهر امروز در سومین یادواره شهدای هفتم تیر مزار مقدس شیخان که در بقعه علی بن بابویه برگزار شد اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول این چند دهه متحمل سختی‌های ناشی از خصومت و توطئه‌های دشمنان بوده و استکبار جهانی بر این باور بوده که با ترور شخصیت‌های مذهبی و ملی، مسئولان کلیدی نظام و دانشمندان و علما، می‌تواند این نظام را پا در آورد ولی ملت بزرگ ایران در سایه رهنمودهای امام امت و پس از آن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، توانست به دشمنان بفهماند که هیچگاه این نظام از بین نخواهد رفت.
وی افزود: مردم غیور ایران ثابت کرده‌اند که دشمنان از بین خواهند رفت ولی جمهوری اسلامی، پویا و زنده به حرکت خود ادامه می‌دهد.
رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با اشاره به یکی از مهمترین دستورالعمل‌های سازمان اوقاف مبنی بر برگزاری یادبود روزهای ملی در تقویم رسمی کشور است گفت: گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه از همین دست برنامه‌هاست به همین دلیل مزار مقدس شیخان برای برگزاری یادبود این شهدای گرانقدر در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: بقعه علی بن بابویه که در جوار مزار مقدس شیخان واقع شده و مجموعه این مقابر هم در پرتو نورانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) قرار دارند که بر شرافت آنها افزوده است.
صمدانی خاطرنشان کرد: به نمایندگی از مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، از مسئولان قضایی و کارکنان دستگاه قضا و همچنین قضات قم در این مراسم تشکر می‌کنیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید