کد خبر: 373831
۰
۰
نسخه چاپی

ارجاع ۲۸۵ پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ در منطقه یک/۲۰۹ پرونده رسیدگی و تعیین تکلیف شد

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه در سال جاری تعداد 285 پرونده به کمیسیون ماده 100 منطقه یک ارجاع شده است، گفت: از این تعداد 209 پرونده به نتیجه رسیده و تعیین تکلیف شده است.

ارجاع ۲۸۵ پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ در منطقه یک/۲۰۹ پرونده رسیدگی و تعیین تکلیف شد

به گزارش قم پرس:واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موضوع به پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ اظهار داشت: از ابتدای سال جاری با توجه به نیاز پیگیری و به نتیجه رسیدن پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ ، رسیدگی به پرونده شهروندان با جدیت تمام در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تعداد ۲۸۵ پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ منطقه یک ارجاع شده است، ابراز کرد: این پرونده‌ها پس از بررسی، بازدید و تکمیل مدارک مورد نیاز، به مراجع ذیصلاح جهت تصمیم‌گیری ارسال‌شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با تأکید بر اینکه ۲۰۹ پرونده به نتیجه رسیده و تعیین تکلیف شده است، ابراز کرد: تعداد ۷۶ پرونده در حال پیگیری و رسیدگی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری قم است.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد ۲۰۹ پرونده که روند اداری آن‌ها تکمیل‌شده است، تعداد ۸۶ پرونده به‌صورت کامل تسویه‌حساب و مفاصا حساب صادرشده است و مابقی به‌صورت شرایطی با شهروندان تعامل شده است.

محمدرضاخانی در خاتمه ضمن تشکر از شهروندانی که عوارض خود را به‌موقع پرداخت می‌نمایند گفت: تعداد ۷۶ فقره از پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ بدون رسیدگی از طرف شهروندان باقی‌مانده است که در حال پیگیری تا رسیدن به نتیجه نهایی هستیم.

انتهای پیام/***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید