کد خبر: 373862
۰
۰
نسخه چاپی

دوره تابستانه حفظ قرآن در حرم حضرت معصومه (س) آغاز شد

به گزارش قم پرس، سید احمد مشرف مدیر مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در گفتگو با برنامه والعصر رادیو قرآن، با اشاره به اینکه دوره تابستانه حفظ قرآن در مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده و هر ساله در سه نوبت دوره‌های آموزش قرآن کریم در حرم مطهر برگزار می‌شود، عنوان کرد: این دوره‌ها به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: علاقمندان به شرکت در کلاس‌ها برای ثبت نام به شبستان نجمه خاتون مرکز قرآن و عترت مراجعه و یا از راه نشانی اینترنتی این مرکز به آدرس WWW.QHKARIMH.IR ثبت نام کنند.

مدیر مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: دو شماره ۳۷۱۷۵۵۱۵ و ۳۷۱۷۵۵۰۵ برای ثبت نام خانم‌ها، و شماره تلفن ۳۷۱۷۵۵۳۰ ویژه آقایان راه دیگری برای ثبت نام در این دوره‌هاست.

مشرف عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۱۲ هزار نفر قرآن آموز در رشته‌های حفظ، قرآئت و معارف قرآن و حدیث دوره‌های مهارتی و آموزشی را گذرانده اند. به گفته مدیر مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، بیش از ۷۰۰ نفر در این مرکز حافظ کل قرآن شدند که علاوه بر حفظ با ترجمه و مفاهیم قرآن هم آشنا شدند، شرکت در این دوره‌ها برای تمامی سنین از ۶ سال تا بزرگسالان امکان پذیر است.

مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) از سال ۸۹ کار خود را آغاز و از سال ۹۴ هم کلاس‌های مجازی خود را راه اندازی کرده است تا بتوان علوم و معارف قرآنی را به سراسر جهان مخابره کرد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید