کد خبر: 373888
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
توسط باشگاه تئاتر تجربه:

اجرای نمایش کودک «غول نخود فرنگی» در تالار هنر تهران

نمایش «غول نخود فرنگی» به نویسندگی و کارگردانی سید حسین فدایی حسین که توسط باشگاه تئاتر تجربه آماده نمایش شده است، از پنجشنبه 9 تیر ماه در تالار هنر تهران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم،‌ نمایش «غول نخود فرنگی» به نویسندگی و کارگردانی سید حسین فدایی حسین که توسط باشگاه تئاتر تجربه آماده نمایش شده‌است، پس از اجرایی موفق در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، از پنج‌شنبه 9 تیر ماه در تالار هنر تهران به روی صحنه می‌رود.

این نمایش داستان پسر بچه‌ای به نام «سامی»‌ست که به دلیل مشکلاتی که در خانه با پدر و مادر و خواهر کوچکش دارد آرزو می‌کند غولی داشته باشد که انتظارات او را برآورده کند. غول نخودفرنگی ظاهر می‌شود و حضور او در خانه، اتفاقات زیادی را به دنبال دارد...

بازیگران نمایش «غول نخود فرنگی» که بر اساس اثری از جاناتان گراهام نوشته شده است عبارتند از؛ محمد حاجی بابایی، علی صدیق، مهدیه احمدی، عسل شاکری و یزدان کوکبی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «غول نخود فرنگی» تیر و مرداد ماه 1401 از ساعع 20 به روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند از طریق وبسایت تیوال به نشانی: tiwall.com اقدام به خرید بلیط نمایند همچنین از طریق دو شماره تلفن 09223932892 و 09034990285 اقدام به رزرو بلیط نمایند.

اجرای نمایش کودک «غول نخود فرنگی» در تالار هنر تهران