کد خبر: 374021
۰
۰
نسخه چاپی

جابجایی ۴۹۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابه‌جایی 491 هزار و 922 نفر مسافر در سه ماه اول سال جاری از پایانه‌های این سازمان خبر داد.

جابجایی ۴۹۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قم

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، سیدرضا حسینی با اشاره به جابه‌جایی ۴۹۱ هزار و ۹۲۲ نفر مسافر در سه ماه اول سال جاری از پایانه‌های این سازمان اظهار داشت: این حجم از جابه‌جایی‌ها با سرویس‌دهی ۳۰ هزار و ۳۳۳ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: حجم قابل‌توجهی از این جابجایی‌ها در ایام نوروز بوده که امسال بالغ‌بر ۱۰۰ هزار نفر از پایانه‌های این سازمان جابه‌جا شدند.

وی با بیان اینکه پایانه‌های این سازمان همه‌روزه میزبان مسافرین و زائرانی از کشورهای همسایه از قبیل عراق، هند و پاکستان است، تصریح کرد: در سه ماه گذشته بالغ‌بر ۱۹۴ هزار نفر از زائران خارجی خدمات این سازمان بهره‌مند شدند.

حسینی ادامه داد: کلیه پایانه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی به مسافرین خدمات‌رسانی کرده و تمام غرف حمل‌ونقلی و غیر حمل‌ونقلی در ساعات پیک مسافر در خدمت زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل‌بیت (س) هستند.

انتهای پیام/****

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید