کد خبر: 375490
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بررسی مجموعه شعر «حداقل» در محفل مهر و ماه در قم

شصتمین محفل شعرخوانی مهر و ماه با حضور سید محمد جواد شرافت شاعر شناخته شده و جمعی از شاعران جوان استان در سالن آسمان حوزه هنری استان قم برگزار شد.

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، شصتمین محفل شعرخوانی مهر و ماه با حضور سید محمد جواد شرافت شاعر شناخته‌شده و جمعی از شاعران جوان استان در سالن آسمان حوزه هنری استان قم برگزار شد.

در ابتدای این محفل سید محمد جواد شرافت مجری کارشناس به معرفی مجموعه شعر «حداقل» سروده حسین عباس‌پور شاعر جوان شهر قم پرداخت. وی این کتاب را که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده‌است،‌ مجموعه‌ای یکدست و از نظر قدرت آثار پایاپای در بخش‌ اشعار آئینی و عاشقانه دانست و ظرفیت‌ها و ظرافت‌های ادبی آن را قابل قبول توصیف و آن را مجموعه‌ای موفق ارزیابی نمود.

شرافت همچنین در فرصت‌های پیش‌آمده در فواصل شعرخوانی شاعران حاضر به بررسی وضعیت نشر کتاب شعر در کشور پرداخت.

بخش اعظم این محفل به شعرخوانی شاعران جوان استان قم اختصاص یافت. در این بخش: علی شیری، محمدجواد الهی‌پور، سید جواد میرصفی، محمد میرزایی بازرگانی، انسیه سادات هاشمی، نجمه سادات هاشمی و سمانه خلف‌زاده تازه‌ترین اشعار خود را برای حاضران و علاقمندان قرائت نمودند.

قرار شصت و یکمین محفل مهر و ماه که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم و به صورت ماهانه برگزار می‌شود، سه‌شنبه اول شهریور ماه 1401 خواهد بود.

بررسی مجموعه شعر «حداقل» در محفل مهر و ماه در قمبررسی مجموعه شعر «حداقل» در محفل مهر و ماه در قمبررسی مجموعه شعر «حداقل» در محفل مهر و ماه در قم