کد خبر: 375854
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای عملیات آسفالت شوارع و معابر شهرک صنوف قم

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت شوارع و معابر شهرک صنوف به مساحت 26 هزار مترمربع و صرف اعتباری بالغ‌بر 72 میلیارد ریال خبر داد.

اجرای عملیات آسفالت شوارع و معابر شهرک صنوف قم

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اجرای عملیات آسفالت شوارع و معابر شهرک صنوف اظهار داشت: عملیات زیرسازی و آسفالت برخی از شوارع و معابر شهرک صنوف به مساحت ۲۶هزار مترمربع و صرف اعتباری بالغ‌بر ۷۲ میلیارد ریال انجام و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی مشکلات تردد و درخواست کسبه شاغل در شهرک صنوف مبنی بر آسفالت شوارع را مورد توجه قرارداد و افزود: زیرسازی و آسفالت خیابان‌های پُرتردد در شهرک صنوف در راستای توجه به مطالبه کسبه شاغل، پیرامون برخورداری از امکانات مناسب و همچنین توسعه و گسترش این شهرک بزرگ اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: انتقال اصناف به‌ویژه صنوف آلاینده به داخل شهرک‌ها نظیر شهرک صنوف می‌تواند مزایایی مانند کاهش صنوف آلاینده در شهرها، کاهش ناهنجاری‌های سمعی و بصری و کاهش ترافیک درون‌شهری را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/****

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید