۸ بیمار کرونایی در اردبیل بد حال هستند

به گزارش قم پرس علی محمدیان اردی بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های اردبیل اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند که نشان از گسترش و شیوع دوباره این کووید – ۱۹ در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۴ بیمار به دلیل ابتلاء به کووید – ۱۹ بستری هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۸ بیمار در بخش ICU کرونا بستری بوده و ۱۸ بیمار پس از بهبودی مرخص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک فوتی به دلیل ابتلاء به کرونا در استان ثبت شده است، افزود: نباید اجازه دهیم با بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری پیک هفتم کرونا در دهه اول محرم در استان اردبیل روند صعودی به خود بگیرد.

محمدیان اردی با تاکید بر اینکه مردم از عادی انگاری بیماری خودداری کنند، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام محرم ضروری است و شهروندان نباید استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی تصریح کرد: افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونا آنها گذشته است حتماً به منظور تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به تشدید اوضاع کرونایی کشور و استان در موج هفتم اشاره کرد و افزود: مراجعات سرپایی به مراکز درمانی و بیمارستانی به شدت افزایش یافته و عمده مراجعان با علائم گوارشی، اسهال، استفراغ، بدن درد، گلو درد و سایر علائم سرماخوردگی مراجعه می‌کنند که عمده آنها با ارائه دارو، در منازل خود قرنطینه می‌شوند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید