۱۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند

به گزارش قم پرس، محمد پهلوان اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۲۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا درمراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که ۱۱۵ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمام سطوح بهداشتی و درمانی، همچنان آماده خدمات رسانی به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کروناست گفت: در شبانه روز گذشته ۶۲۰ نفر به مراکز جامع سلامت منتخب کرونا و یا اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه و خدمات سرپایی را دریافت کردند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷ درصد از بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند و نکته مورد توجه این است که بیشتر بیماران بستری در این بخش‌ها، یا واکسنی دریافت نکرده اند و یا اینکه واکسیناسیون ناقص داشته اند.

پهلوان کاشی بیان کرد: در حال حاضر ۱۳۳ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۱۱ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بهترین راهکار در صورت ابتلاء به علائم بیماری تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت راهنمایی‌های لازم و مراجعه به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی است تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰۱ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۳۹۴ است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید