کد خبر: 376247
۰
۰
نسخه چاپی
با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم؛

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عاشورا برگزار می شود

با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و هیئت هنر و رسانه، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عاشورا نوشته علی صفایی حائری برگزار می شود.

 مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عاشورا برگزار می شود

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و هیئت هنر و رسانه مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عاشورا نوشته علی صفایی حائری از 19 مرداد الی 31 شهریور ماه برگزار می شود.
کتاب «عاشورا» نوشته علی صفایی حائری است. در این کتاب حرکت امام حسین علیه السلام، تحلیل‌های گوناگون متفکران جهان اسلام در مورد قیام امام حسین(ع) و هدف حرکت ایشان، بررسی و نقد و تبیین شده است؛ که هیچ کدام از این تحلیل‌ها نتوانسته‌اند تمام ابعاد و زوایای حرکت امام حسین علیه السلام را معرفی کنند. نویسنده با دقت در تفاوت معنای «هدف» و معنای «انتخاب»، به تحلیلی کامل از حرکت امام حسین (ع) می‌پردازد.
مؤلف این کتاب، مسائل بنیادی را که صاحب هر نظریه مفروض گرفته، نقد کرده و به این سؤالات پاسخ می‌دهد که آیا امام قیام کرد یا مجبور به قیام زودهنگام شد؟ آیا این حرکت هدف امام بود یا بهترین انتخاب او در آن شرایط بود؟
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند از 19 الی 21 مرداد ماه برای تهیه کتاب با 30 درصد تخفیف و شرکت در مسابقه، به غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در هیئت هنر و رسانه واقع در خیابان الغدیر، کوچه 8، مجتمع فرهنگی آموزشی هدایتی مراجعه کنند.
همچنین تهیه نسخه الکترونیکی کتاب و شرکت در مسابقه به صورت مجازی و از طریق سامانه مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور www.samakpl.ir نیز تا 31 شهریور وجود دارد.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37717675 و یا پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم به آدرس www.qompl.ir مراجعه کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید