کد خبر: 376409
۰
۰
نسخه چاپی

نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت به روال معمول انجام می شود

معاون خدمات تجاری و مشتریان مخابرات ایران با بیان اینکه شائبه عدم انتقال خط تلفن ثابت از یک مرکز مخابراتی به مرکز دیگر کذب است، اظهار داشت: نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت مانند گذشته صورت گرفته و مشکلی ندارد، جز در مواردی که محدودیت احتمالی شبکه ای و زیر ساختی وجود داشته باشد.

نقل و انتقال خطوط تلفن ثابت به روال معمول انجام می شود

به گزارش قم پرس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان ضمن بیان این مطلب در تشریح فرآیند نقل وانتقال خطوط تلفن ثابت افزود : برای تمام مشترکینی که درخواست نقل وانتقال خطوط تلفن ثابت دارند، با مراجعه به مراکز تلفنی مورد نظر و تکمیل فرم مربوطه بررسی های فنی انجام می شود ودرصورتی که امکانات زیرساختی در منطقه مورد نظروجود داشته باشد در اکثر موارد به طور عادی ، انتقال انجام می شود .
وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی مواقع تغییر مکان تلفن ثابت مورد انتظار همشهریان در کلان شهر های داخل و خارج از منطقه مخابراتی مطرح است، گفت :بررسی ها نشان می دهد ۹۰ درصد از درخواست های متقاضیان در داخل منطقه به خوبی انجام میشود و چالش های اصلی در زمینه انتقال از یک منطقه مخابراتی به منطقه دیگر است که نیازمند امکانات زیرساختی و امکانات شبکه ای بیشتری است که ممکن است در نقاطی با محدویت امکانات مواجه باشیم .

دکتر زارعیان افزود: در این موارد نیز استفاده از فناوری های جدید ارتباطی مانند سیب فون و سیب ترانک در حل چالش های پیش رو می تواند راه گشا باشد.

گفتنی است، برخی از کاربران در روزهای قبل از عدم انتقال خطوط تلفن ثابت در برخی مواقع به آدرس‌های جدید گلایه هایی را مطرح کردند که طبق این توضیحات انتقال خط تلفن ثابت از یک مرکز مخابراتی به مراکز دیگر به صورت عادی در حال انجام بوده و نیازی به خریداری خط جدید وجود ندارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید