کد خبر: 376574
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنوف قم ویژه صنعت ساختمان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنوف جهت انتقال و ساماندهی سایر صنوف وابسته به صنعت ساختمان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنوف قم ویژه صنعت ساختمان

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، علیرضا مظفری شهرک صنوف را به‌عنوان یک شهرک تخصصی صنعت ساختمان نام بُرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی و احداث فاز سوم شهرک صنوف به مساحت ۱۰ هکتار جهت آماده‌سازی، انتقال و ساماندهی سایر صنوف وابسته به صنعت ساختمان آغاز شده است.

به گفته وی، عملیات اجرای این پروژه به مساحت ۱۰ هکتار در شمال غربی شهرک صنوف انتهای بلوار تلاشگران و در مجاورت سایت آهن‌فروشان با در نظر گرفتن ۱۰ خیابان اصلی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع، ۱۴ هزار مترمربع فضای سبز و همچنین ۱۴۰ واحد کارگاهی به مساحت ۵۴ هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: پیگیری و آغاز عملیات اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود و طرح‌هایی که تا به امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفته بیانگر وجود این تفکر و راهبرد است که سرانه‌ها هر چه سریع‌تر تکمیل شود و شهروندان و به خصوص کسبه فعال در این شهرک بزرگ بتوانند از خدمات کمی و کیفی مناسب برخوردار شوند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید