کد خبر: 377486
۰
۰
نسخه چاپی

برنامه سازی در بخش کودک و نوجوان از اولویت‌های شبکه قرآن است

به گزارش قم پرس به نقل از دبیرخانه طرح اسوه، محفل قرآنی آوای وحی با حضور قاریان و حافظان طرح آموزشی-تربیتی اسوه، در حسینیه امام رضا (ع) واقع در چیتگر، کوهک، جنب نیروی هوافضای سپاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این محفل معنوی که توسط سیدمحمد حسینی پور، قاری جوان عضو طرح اسوه اداره شد، طه محمدرضایی، علی اکبر باشتنی، امیرطه فلاح دوست، امیررضا صالح پور، امیر محمود دهقانی، علی ساجدی مقدم، محمدرضا زاهدی و امیرحسین رحمتی، از قاریان و حافظان نوجوان و جوان عضو طرح اسوه به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند.

احمد ابوالقاسمی، استاد و قاری بین المللی قرآن و حبیب صداقت، قاری ممتاز کشور، ازجمله میهمانان این محفل بودند که آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.
ابوالقاسمی در سخنان کوتاهی پیش از تلاوت، با بیان این نکته که تغییرات صوتی دوران بلوغ در بین نوجوانان یک امر کاملاً طبیعی است، گفت: به هیچ وجه این دگرگونی صوتی شما را دچار اضطراب و ناراحتی و بی انگیزگی نکند. کمی صبوری لازم است تا این مقطع زمانی را پشت سر بگذارید و مهیای فصل جدیدی از عمر تلاوت خود باشید که صدا با پختگی بیشتری همراه خواهد بود. وی در بخش پایانی صحبت خود، رعایت برخی آداب اگرچه جزئی و کوچک به نظر برسد را از ضرورت‌های رفتاری قاریان دانست و به اعضای طرح اسوه توصیه کرد تا از همین سن به این نکات توجه داشته باشند.

در پایان این برنامه قرآنی، محمدحسین کشکولی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اظهار خوشحالی از حضور در جمع قاریان و حافظان طرح اسوه، با اعلام شماره تلفن همراه خود، از اعضای این طرح تخصصی قرآنی درخواست کرد تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از برنامه‌های شبکه قرآن را به صورت مستقیم و بدون واسطه با وی در میان بگذارند.

برنامه سازی در بخش کودک و نوجوان از اولویت‌های شبکه قرآن است

کشکولی، برنامه سازی در بخش کودک و نوجوان را یکی از اولویت‌های شبکه قرآن بر شمرد و از قاریان و حافظان خواست تا در این زمینه به صورت ویژه اظهارنظر نمایند.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما اعلام آمادگی کرد تا به کسانی که نقدو نظر سازنده ای ارائه می‌کنند هدایای ارزنده ای از طرف شبکه تقدیم شود.

هفدهمین دوره طرح آموزشی-تربیتی اسوه که از شنبه ۵ شهریورماه به صورت حضوری و با حضور بیش از صد نفر از اعضا آغاز به کار کرده، با برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی، معرفتی و تفریحی، روز جمعه ١١ شهریور در شهرستان دماوند تهران به کار خود پایان خواهد داد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید